onsdag den 31. december 2008

Klar til nytår...

Så er julen båret helt ud af huset.... Meeen der er altid en lille ting jeg ikke ser, og i år var det så lyskæden der hænger på vinreolen.... Nå, den får lov til at hænge til imorgen.
Ellers er vi ved at være klar til i aften, har gjort maden klar, så langt som det er muligt:0) Vi har delt det lidt imellem os, jeg har gjort dyrekøller, kartofler og dessert klar, mangler lige saucen, men den skal jo laves til sidst.
Lige lidt scrap i dette nytårs indlæg:0) Deltog i cyber Crop i søndags på Scrapcat. Fik kun lavet to udfordringer færdige, hmmmm, gik er mon lidt for meget snak i den???? Neeej, det kan ikke passe når LaChrissen og jeg er sammen..
Her mit bud på første udfordring, "nissescrap". Billedet er taget om eftermiddagen, derfor lidt sjovt i farverne.

Her mit bud på den første skitse udfordring.Igen fotograferet i dårligt lys, men pyt...

Nu ikke mere herfra idag. Jeg vil bare ønske Jer alle en skøn aften og godt nytår. Pas nu på med alt det krudt, husk brillerne!!

5 kommentarer:

Pia sagde ...

Så flotte juleloer, ser godt ud med bølgepap bag billedet. Du må have et godt nytår

Anne Bente sagde ...

ejjju så lækre loer du der har lavet, og rigtigt godt Nytår.

Conny sagde ...

Ja der jo altid lidt man ikke får med ,jeg har en dekoration der skal brande ned i aften.Det
er to super flotte Lo" du har fået lavet, så i har da ikke snakket hele tiden. Nu vil jeg ønske dig og din familie et godt nytår.
PS
Hyg jer nu rigtig dig og LaChris

Heidi sagde ...

Hvor er det et par super flotte jule loér du har lavet

Også et godt nytår til dig og dine. Jeg glæder mig til at besøge din blog i 2009

Mange nytårs knus Heidi

Netti sagde ...

Det er nogle flotte layouts du har lavet. Fedt papir du bar brugt.
Lækker mad i skulle have..det er jo lige før tænderne løber i vand :)