mandag den 22. december 2008

22.december, sidste dag på job i år...

Stod op kl. 5 imorges og bagte boller til alle og forberedte frokosten. Lavede morgenmad til alle i afdelingen og havde lovet at lave frokost til mit team. Har været en mærkelig dag, har fået dejlige gaver, Bioterm produkter fra alle og en nuttet gris fra min skønne kollega Christina. Tusind tak for den søde, den er jeg rigtig glad for:0)
I får lige et billed af grisen, den vejer et ton og kan åbnes på maven med en skruetrækker og så har han vinger...
a href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiAShjd5rHzJx9ghV5oz8MnCxZXai2pzs0JkFmXHrz3MTZze-I0XUTe1BqThSaiFqrL-TxJgh3qgpDXghwEV9okXaJKsmY-TJyib5QEohFhz129jlthDFdTcnJbm0-Qm-ifbIM3SIx_5Z0/s1600-h/DSC02092.JPG">

I aften skal træet pyntes, nåede det ikke igår.... Er det kun mig der altid kæmper med at nogle af lysene ikke vil lyse,og så skal alle pærerne testes???? Vi har i mange år brugt elektrisk lys, men måske man skulle overveje rigtige lys næste år.....
Fortsat god aften til alle fra mig :0)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det lyder som om, du har haft en travl, men hyggelig dag. Fået gaver fra alle... Er det din fødselsdag??
Jeg har lige en arbejdsdag tilbage , men så skal jeg heller ikke på arbejde før i det nye år.
God jul til dig og din familie.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det lader til at du har haft en hyggelig sidste dag på jobbet.
Har du fødselsdag siden du har fået gaver???
Julegrisen er da bare fornuttet.
God jul til dig og din familie.

Conny sagde ...

Det kan være svært når man skal tage afsked med gode kollega,jeg går ud fra det noget du selv har valgt.Det er dejlige gaver du har fået,den gris er rigtig nuttet

Heidi sagde ...

hold da op sikke en dag - håber du nu kan sidde og slappe lidt af ;o) må melde pas med lysene, det lader jeg min mand om ha ha men tror ikk han har de store problemer..

Fortsat rigtig god aften ;o)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder som en fin sidste arbejdsdag i året.

Hvad angår lys på træet, så har vi (det vil sige mine forældre) et mix af levende og elektriske lys. Så tænder vi de levende, når vi danser om træet. Når de så går ud, tænder vi de elektriske, så træet fortsat har lyst mens vi åbner pakker og resten af julen.

Betina Olesen sagde ...

Lyder til at din sidste dag var okay, og at du har det fint med at stoppe....

Hmmmm... er det en engelgris mon? så hører den vel egentligt til hjemme hos mig ...LOL...

Hygge fra Betina