onsdag den 17. december 2008

17. december, rødt, rødt og atter rødt...

Hvis nogen skulle være i tvivl, så elsker jeg rød ved juletid.... Ser bare så hyggeligt ud når de røde fyrfadsstager tændes. Jeg er fjollet med det:0)

Er kommet tidligt hjem fra arbejde idag, har smittet Tobias, suk. Benyttede tiden til at scrappe, er i fuld gang med et billed af Nikolai iført nissehoved, er ikke nemt at lokke ham til. Har også pakket lidt gaver ind, men mangler mange endnu. Vi plejer at lægge alle gaver i en bunke efterhånden som de bliver købt, meeeen. Vi har fået mus igen, så op på stolen med gaverne, så håber vi de ikke regner den ud!! Men har ikke meget tro på det, sidste år fandt musen da op i vores seng da jeg lå og sov. Skreg???? Mig???? nej da......

Fortsat god og hyggelig december aften til alle.

7 kommentarer:

Conny sagde ...

Hvor er de flotte dine lys.Det er træl du har smittet Tobias, men det er nok ikke nemt, at undgå.Jeg har også haft en mus i sengen en gang, det glemmer aldrig.

Charlotte sagde ...

Ihh - sikke en skøn bunke af gaver - og så er der lige Harry til at passe på dem - så der ikke kommer flere mus! :-)
Det giver nemlig et dejligt lys med røde fyrfadsstager.
Ærgerligt at Tobias blev smittet, men det er næsten ikke til at undgå, synes at alle rundt omkring er syge.
Fortsat rigtig god aften!

Jeannette Lauridsen sagde ...

Jamen rødt er da jul.
Hvem fik så Harry???Fik du dig kæmpet til den??? Tror nok han skal passe på at der ikke kommer mus i gaverne.
Fortsat god aften.

Anonym sagde ...

Praaaaaaagtfuldt billede af dine røde lys...MÅ scrappes :O) Du må gerne indtage sovesofaen hos mig...her er garanteret musefrit !God bedring til Tubbe.

Tilte sagde ...

Det ser også rigtig hyggeligt ud med de røde lys. Sikke en masse gaver ... min gavepose blegner godt nok temmelig meget ved siden af :D ...

Karina Beck sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud med de lys.
Ja, hvis der var kommet en lille mus OPPE i MIN seng, så kan det også godt være at der var kommet et lille piv fra mig!! Som ellers godt kan lide kryb; )
God decemberdag til dig.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser godt ud med de røde stager - sådan rigtig varmt og julet.

Forhåbentlig kan Harry jage musen væk. Jeg ville godt nok hellere ikke være stolt ved at have en mus i sengen - jeg havde også skreget, det kan jeg garantere ;o)

Håber at Tobias har det bedre i dag.