lørdag den 13. december 2008

13. december, Lucia..

Så er det endelig weekend.... Var til scrap hos Lachrissen igår aftes, vi holdt kun til kl ca halv tolv. Jeg er ved at blive forkølet og hoster, og er bange for jeg fik det givet videre til min kære scrapveninde...
Fik lavet et LO med billederne fra Lucia optoget på skolen. Er lidt underligt i farverne, men det må I leve med:0)Knapperne er for at dække ansigter, men den ene der ligger på papiret har vist bare sneget sig ind ved en fejl....

Ellers skal dagen gå med lidt oprydning og indpakning af gaver. Nikolai er i Vejle og spille elhockey, og de kommer jo alle her i aften og spiser. vi bliver 13 til bords, så vi må lige have en nisse med:0)
Nu til noget helt andet.....
Mine børns fætter SEBASTIAN er ikke helt tilfreds med mig... Vi var sammen i Sverige i sommers hvor jeg jo knipsede løs med mit kamera... Jeg lovede Sebastian at lave et LO med ham og oploade det på min blog. Hmmmm, det har jeg ikke fået gjort, LO'et er lavet for længst, men jeg var ikke rigtig tilfreds...
Nu får I det, meget enkelt!

Fortsat god dag til alle, jeg vil tage på blog rundfart i eftermiddag:0)

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Seje layouts, du laver. Skønt med nogle drenge LOer.
God bedring til dig.

Charlotte sagde ...

Begge layouts er rigtigt lækre. Det er så flot, som du har samlet billeder på det første layout - og på det nederste layout ser det super godt ud med pang-farvet mønsterark til den sorte baggrund!
Godt i hyggede jer i går! :-)
God fornøjelse i aften ... og ja, husk nu nissen, så der i kommer op på 14 rundt om bordet ;-)
Glædelig luciadag til dig.

Anonym sagde ...

Tak for en hyggelig aften i går ! Håber at du har det bedre i dag. Skønne lo's du fik lavet....jeg er vild med lucia ungerne.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Dejlige LO´er du har fået lavet. Jeg har aldrig selv scrappet drengebilleder, så det kunne være jeg skulle prøve det. Bare for at prøve nogle andre farver.
Fortsat god weekend.

Conny sagde ...

Super flotte LO. du har fået lavet
Jeg håber ikke du går hen og bliver syg her lige før jul.
Kan du have en rigtig god weekend

Tilte sagde ...

Meget dejlige LO du har lavet. Synes især om det sidste med sort/hvidt billede og klare farver giver en rigtig god virkning :o) Håber I havde en dejlig aften igår :o)