lørdag den 20. december 2008

20. december.....

Så er det weekend, og nu skal der købes juletræ og laves konfekt.... Klokken er nu 9.45 og ingen af børnene er stået op endnu... Tobias ligger og ser tv og Nikolai snorker stadig.. Han gik først i seng ved 1.30 tiden i nat, sad og spillede og snakkede med en klassekammerat over nettet. Ja, det er jo ferie, så det er vel ok:0)
I får lige et LO jeg har lavet i løbet af ugen.. Svært at se, men på dymostrimlen står der "næsten", da han jo første fylder 13 i februar...
Har brugt af alt det nye julepapir, skønt....

Meget kort indlæg fra mig idag, er på vej i byen og bytte et par bukser.. Hvis ungerne ikke er stået op når jeg kommer retur får de en gang vand......
God lørdag til alle fra mig..

10 kommentarer:

Pia sagde ...

Wow et super lækkert jule layouts. Rigtig god lørdag

Anonym sagde ...

Ej hvor er det bare et fedt LO ! Og sikken en flot header du har fået dig !! Det ser fedt ud !

Heidi sagde ...

super lækkert jule lo du ar fået lavet og du har fået rudolf med ;o)

Rigtig god lørdag til dig

Charlotte sagde ...

Ja, det er simpelthen skønt det er weekend!! Helt fri i to dage! Dejligt :-) Er det i Roskilde du skulle bytte bukser? Vi kommer lige deroppe fra og hold da helt maule hvor var der proppet med mennesker!
Jule-layoutet af din (næsten) teenager er rigtigt godt. Kan godt li' alt det meget white space og at alt er samlet et sted.
Fortsat god 20. december til dig.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Håber for ungernes skyld, at de var stået op da du kom hjem. Sådan en gang vand kan godt være en kold omgang.
Skønt jule LO du har fået lavet.
Fortsat god weekend.

Conny sagde ...

Rigtig flot jule Lo" det er flot med det knaldrøde paper.
Kan du og din familie have en rigtig god weekend med hygge og konfekt

Tilte sagde ...

Hehe ... var de oppe da du kom hjem? Venter på fortsættelsen :D
Meget dejligt LO - det papir ser rigtig dejligt friskt ud :o)

Netti sagde ...

Haha det med vand gjorde min mor engang ved mig og min far da vi ikke ville stå op. Jeg var 4 år og kan stadig huske hvor GAL jeg blev over at hun kunne finde på det. Jeg kunne ikke finde humoren i det :) Det kan jeg så godt idag.

Superflot layout du har lavet. Jeg er så vild med at det er rigtig enkelt og alligevel flot dekoreret.

Cowgirl sagde ...

Wau et dejligt jule LO - skøn opsætning og med få materialer giver det billedet en flot helhed.

Anonym sagde ...

Vilken fin lo!