onsdag den 24. december 2008

Glædelig jul!!

Så kom endelig dagen...... Tænk,at det allerede er jul, december er bare gået så hurtigt..
Jeg syntes det har været sjovt at være med i blograce hver dag. Dejligt med alle Jeres søde kommentarer, og sjovt at kigge med i jule forberedelserne hos jer alle:0)
Igår holdt vi lille juleaften med LaChrissen og familie.Vi spiste sammen og spillede pakkeleg,I får lige lidt stemningbilleder fra aftenen:
Hmm, det var ikke Christina der ryddede bordet for gaver, men hun kan tåle det...

Skumle skumle....

Pakker var der masser af..

"Skal vi bytte?"

Hmmm, fjollehoveder???

Jeg vil lade billedet tale for sig selv.....

Som I måske kan se var det bare rigtig hyggeligt og sjovt, der blev byttet gaver, spist, snakket, grinet og det var bare en totalt dejligt aften. Tak for det:0)
Nu vil jeg ønske Jer alle en skøn juleaften, vi ses imorgen.

7 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

Maribi jeg ønsker dig og dine en Glædelig Jul samt et Godt Nytår. Dejligt at læse i sådan har hygget jer - synd for Lachrissen hun ikke fik gaver ho ho Men jeg kan se hun har fået nye tænder til jul - sidst var de da ved at flyve ud af munden...måske fordi hun snakker så meget !!! Håber at se dig til et scraparrangement i det nye år.

Anonym sagde ...

HO HO HO hvor er du SJOV ! "Pragtfulde" billeder ! Tusind tak for en smadder hyggelig og sjov lillejuleaften. Nu må I ha en dejlig juleaften og så snakkes vi nok ved i morgen :O) Juleknus fra mig

Betina Olesen sagde ...

Ja, hende Lachrissen, burde nok have søgt ind på den kongelige... med de ansigter hun kan lave, kunne hun være kommet langt ;-)

Men trods balladen med hende, ser i ud til at have haft en super hyggelig aften... skaønt at kunne mødes på denne måde.

Kan du og dine nære have en rigtig glædelig jul...

Knuz Betina

Lone sagde ...

Sikke en hyggelig pakkeleg ;-) Rigtig glædelig jul til dig og dine.

Conny sagde ...

Jeg synes også det har været sjov, at følge med på bloggene og se andres trationer.Jeg kan se i rigtig har hygget,også dem der ingen pakker fik ha ha.Dejlige billeder, du har fået taget i aftes
Nu vil jeg ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul

Anne Bente sagde ...

Rigtig god jul til dig og dine,håber i har haft en skøn juleaften.

Charlotte sagde ...

Det ser rigtigt hyggeligt ud! :-) Og det er sååååå sjovt at spille om pakker - det skal vi i morgen hos mine forældre, glæder mig!
Fortsat rigtig god 1. juledag til dig og familien!

PS: Ja, jeg har meldt mig til Scrap'n'dream - glæder mig!