søndag den 28. december 2008

28.december Cyber Cropdag og LAN aften...

Hmmm, stille søndag bliver det vist ikke...
Der er lige nu cybercrop på Scrapcat forum, og skal da deltage i en udfordring eller to... Tager måske en tur ned til Lachrissen. Fik scrappet igår aftes
Første et billed af Nikolais og baby Isabellas hånd. Hun sad på skødet hos ham og så lå deres søde bløde hænder ovenpå hinanden.
Sjældent jeg bruger lilla og pink, men det passer jo fint her:0)

Det andet er billeder taget af drengene, min søster og nevø og niece. PS: må gerne vise dem her...


Om lidt vil jeg gå igang med den første udfordring i Croppen, nisse LO, har nok et billed eller to der kan bruges...

Nikolai skal holde LAN- aften- nat.... Der kommer tre af gutterne og så går det løs med pc, cola, chips, musik, snak, slik, pizza..... Lyder sundt ikk???
De plejer at hygge totalt og bliver nok først smidt i seng ved 4-5 tiden.

Så alt i alt gang i huset idag, er nu også dejligt ovenpå en fredelig lørdag.
Håber I alle nyder weekenden. Har I taget julepynten ned, eller får den lov at være fremme lidt endnu??

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Et par lækre layouts. Kan især godt lide det nederste. Flotte farver og opsætning.
Jeg er faktisk lige i gang med at tage julepynten ned, inden den store rengøring i dag...
Du må have et fortsat godt crop.

Heidi sagde ...

lyder til i har haft en gpd jul ;o) Og sikke et ryk ind du fået idag men sikkert hygge for drengene - og så kan du jo scrappe med god samvitighed ;o) Jeg har desværre været job hele dagen og skal igang med at gøre klar til gæster i aften så ingen scrap her øv øv
Vores julepynt er her stadig men i morgen eller tirsdag ryger den i kasserne igen - plejer at have alt nede til nytåret - fortsat rigtig god søndag

Pia sagde ...

Super flotte loer, det med hænderne er så sødt, skønne farver på begge loer og flot pyntet

Charlotte sagde ...

Super flotte layouts med nogle flotte opsætninger, lækre farvevalg og med fine detaljer.
Ja, cybercrops ... det var der også på Scrapsisters i går - og jeg har ikke kunnet deltage i nogle af dem på grund af arbejdsweekend. SNØFT!
Jeg glæder mig til at se hvad du fik scrappet!
Lyder hyggeligt med LAN-aften. Sådan noget foregår også her i huset. Og til de aftener hører der simpelthen slik, pizza og sodavand til! Håber de hygger sig gevaldigt!
Fortsat god søndag til dig.

Conny sagde ...

Hvor er det et par dejlige Lo" du har fået lavet,hvor er det med hænder sødt. I morgen kommer midt julepynten ned.

Netti sagde ...

Sikke nogle flotte layouts du har lavet. Jeg kan lige forestille mig det billede med hænderne i sort/hvid..suuk det må være flot også.

Tilte sagde ...

Farverne på det første LO er rigtig lækre. Vi har taget pynten af juletræet idag og sat det ud i haven ... resten får lov at blive nytåret over.
Uh jeg husker de LAN-parties vi holdt da jeg var yngre (host host) ... det er bare så hyggeligt at sidde og spille til langt ud på natten ;o)

Majer sagde ...

Du ønskes et rigtig godt og lykkebringende nytår.
Ser frem til at følge din blog i det nye år.
Nytårshilsner fra Majer

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Sikke nogle fine layouts - jeg er ret vild med båndsamlingen på det nederste; det ser rigtig godt ud.

Vil lige ønske dig og dine et skønt nytår.

Betina Olesen sagde ...

Åhhhh...LAN, dem har min "Knejt" godt nok også holdt en del af... og selvom man er blevet 18+ så er det åbenbart ikke noget der stopper...
Men hellere det, end de hænger på gadehjørnene om aften... chips og cola kan man da forstå ;-)

Et rigtig godt nytår til dig og dine...

Knuz Betina