mandag den 15. december 2008

15.December..

Har det en anelse bedre idag.... Er på panodil og mine øjne løber konstant i vand. Tog på arbejde, havde nogle sager der bare skulle skrives idag.. Ja ja, ved det godt, hvis man er syg er man syg :0)Men er svært når andre ikke kan overtage en sag for míg og jeg har lovet at skrive plejeboligansøgning idag som er sidste frist inden jul....
Nå, har være på sygehúset med Tobias idag, alle blodprøver normale så nu er han henvist videre til orto pæd. kirurgisk på Køge sygehus... Lad mig bare være ærlig.... Jeg er ikke vild med Køge sygehus, har nogle dårlige erfaringer derfra, men det er om at være positivt indstillet, så det prøver jeg:0)
Ellers er juleforberedelserne gået lidt i stå i hjemmet. Mangler 1 gave, 1 juletræ samt 2 flasker rød og 1 flaske hvidvin,så vi når det nok;0)
Ellers er der lidt planer om at bage pebernødder i løbet af ugen, og weekenden står i konfektens tegn, mums!
I får lige et billed af et LO jeg lavede i fredags hos Lachrissen. Er billeder fra Tobias' fødselsdag... Iiiih, der må gerne komme sne igen til jul, bare et lille drys så alt er hvidt og smukt:0)

9 kommentarer:

Jeannette Lauridsen sagde ...

Jeg håber virkelig også på hvid jul. Det kunne da være så hyggeligt, og ungerne ville elske det.
Det lyder til at der er ved at være tjek på tingene hjemme hos jer. Så kan det godt snart blive jul.
Fortsat god aften.

Anonym sagde ...

Ha ha , kan godt li din "hvad vi mangler-liste" :O) Skønt LO...med "vores" dejlige papir !

Anne Bente sagde ...

åhh total flot lo, i skønne farver, og ja du når det nok med den liste der, men er meeeeget længere:)

Charlotte sagde ...

Det er godt at høre du føler dig lidt bedre tilpas.
.... og jeg synes ikke du/i mangler meget af juleindkøb ;-) - jeg mangler stadig at købe gaver til 11 personer og jeg har bare lige pludselig ikke styr på en dyt. .... puha!!
Super flot layout. Lækkert sat op og skønne billeder. Skøøønt papir du har brugt.
Fortsat god bedring! Og rigtig god dag til dig.

Betina Olesen sagde ...

Åhhh ja, kender godt den med samvittigheden... er selv elendig til at holde mig syg hjemme længe nok... men håber da ihvertfald at du er helt rask inden dagen...

Skønt LO, kan rigtig godt lide enkelheden, også især dit farvevalg...prøver selv at komme udover de sædvanlige i år...

Knuz Betina

Conny sagde ...

Det var da godt, at blodprøverne var ok.Det er da bare lidt træls, i skal til Køge når du ikke er vild med.
Super flot LO" du har lavet

Unknown sagde ...

Skønt skønt LO - tak for inspirationen :)

Tilte sagde ...

Håber du er ved at være rask igen :o) ... og at Tobias ikke skal vente for længe på at komme til undersøgelse på hospitalet ;o) Flot LO med skønne farver.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Lækkert og enkelt layout! Hvid jul kommer vi desværre nok til at længes efter i år, hvis vi skal tro dmi. Men jeg håber, I får en dejlig jul alligevel.