torsdag den 4. december 2008

4.december..

Stille og rolig dag, indtil nu. Tobias har problemer med sit knæ, har fået taget røntgen af det og kan nu ikke støtte på benet... Han har ondt og jeg er derfor hjemme idag, må lige runde lægen senere...
Nå, ellers vil jeg bare nusse lidt rundt og rydde op og vaske tøj, hmmmmm ikke lige mine yndlingsbeskæftigelser:0)
Til jer der ikke fik sne igår, et lille billed af min udsigt fra imorges. Det er nu tøvejr, så det holder ikke længe, men hyggeligt ser det nu ud ikk??

Scrappede jo hele dagen igår, skøøøønt. Her et LO jeg lavede færdig igår morges inden Lachrissen indvaderede mit hjem:0)
Er gamle billeder fra 2001, tænk hvor var drengene små og søde, nu er de kun søde, siger de selv......

Fortsat god 4. december til dig fra mig.

10 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj det ser nu altså bare hyggeligt ud når jorden er hveid, og total lækker lo du har lavet.

Pia sagde ...

Så meget sne har vi ikke fået her. Super flot lo du har lavet og søde billeder.

Anonym sagde ...

Ih du er SÅ hurtig med det kamera! Dejligt foto..ja det var jo bare så hyggeligt at scrappe hos dig i går...og lige pludselig begyndte det at sne...herligt :O) Superflot jule LO du fik kreeret !Tak for køreturen i dag...glæder mig til endnu en shoppetur på søndag :O)

Charlotte sagde ...

Det er et rigtigt hyggeligt snebillede. Sådan så det også ud her i morges (men nu bor jeg jo også kun 12 km fra dig) :-)
Synd med knæet, håber han har det godt igen!
Lækkert jule-LO med noget rigtigt lækkert papir. Elsker opstæningen og farverne! :-)
Rigtig glædelig 4. dec. til dig.

Betina Olesen sagde ...

Det er da et skønt LO... dejligt julet, dejligt med noget inspration, det er jo stadig jule-LO'erne jeg sidder og makker med...

Er helt vild med det Fa la la papir...

Hygge fra Betina

Karina Beck sagde ...

Lækkert juleLO du har lavet. Ikke dårligt med sådan en udsigt hva?
God bedring med sønnen.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Bare det var os der havde fået sne. Kunne godt tænke mig at se ungernes store smil når de så sneen, men vi får vel på et andet tidspunkt. Måske 24 december ;0)
Dejligt LO. Ja tænk hvor hurtigt ens børn bliver store.
God 4 december til dig også.

Tilte sagde ...

Sikke en fantastisk udsigt. Vi fik også en del sne her, så i morges var det næsten umuligt at cykle fordi der ikke var fejet/saltet/gruset ... men nu er det hele væk og det regner :o/
Dejligt LO af dine drenge - god bedring med knæet :o)

Conny sagde ...

Jeg vil da håbe, at Tobias snart bliver fri for smerte i sit knæ.Hvor ser det flot ud med sne,syn det ikke liggende lidt.

cathrineangelica sagde ...

takk for kommentar:)
herlig lo:)