tirsdag den 2. december 2008

2. december..

Har idag været en tur i Roskilde med Tobias. Vi rundede Ro's Torv og fik shoppet lidt, dog ikke julegaver.. Der er åbnet en stor Panduro:-)
Ellers startede dagen med at jeg gik ned for at vække Nikolai. Vækker ham altid selv og så tager hjælperen ham op og vi spiser alle morgenmad sammen. Ja, ikke Klaus han tager toget 5.30 HVER morgen.... Nå, men i morges mødte dette syn mig....

Nikolai var blevet hjulpet op, men ville liiige have en lille lur mere. Var blevet "puttet" godt med tæppe og pude.Var dog ikke en nisse der havde været på spil..
Her vores kalenderdekoration, lavet af Tobias og jeg. Børnene vil have julen her i huset skal holdes i rød og guld, så sådan bliver den, næsten:-), i år om ikke andet..

Havde planlagt honningkager idag, men laver dejen og bager dem imorgen. Nu skal der laves nisse landsby:-)
I aften skal Tobias' klasse opføre jule teater, og derefter er der spisning, Såååååå skal også lige lave lidt mad klar til det. Skal nok blive rigtig hyggeligt:-9
Fortsat god dag og aften til alle

6 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Hvor hyggeligt han ligger der med lune tæpper! :-)
Ihhh - jeg var forbi Ro's Torv i onsdags - og ja!! Sikke en stor Panduro! Meeeen lyset derinde kunne mine øjne bare IKKE li'. Så skarpt og koldt.
Super flot kalenderdekoration. Jeg har netop været ude og handle og fik endelig købt et kalenderlys. he he. Bedre sent end aldrig.
Fortsat god 2. december.
Min blog har fået ny adresse, hvis du skal have rettet det i din linkliste:
http://www.charlotteslifeandscrap.blogspot.com

Anne Bente sagde ...

åhhhh, hvor ser det dog hyggeligt ud, både på billedet af den sovende og den flotte dekoration

Anonym sagde ...

Næææh hvor du har kreeret ! Flot ser det ud :O) Glæder mig til vores scrapdag i morgen !!!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder som en dejlig dag. Glædelig 2. december til hele familien.

Netti sagde ...

Hihi ja hvem der bare kunne tage en ekstra lur om morgenen..sikke en dejlig luxus :o)

Sød dekoration i har fået lavet.

Conny sagde ...

Jeg kan forstå Tobias putter sig igen ,det gør jeg også, når jeg ser hvor mørkt der er udenfor,Flot kalenderdekoration dig ogNikolai har lavet.