tirsdag den 16. december 2008

16. december..

Her et sent indlæg, har først lige fåer "fri"... Har indberettet løn til hjælpere, oprettet nye hjælper, skrevet en tydelig arbejdsbeskrivelse til hjælperene, nogle har sværere ved at huske ting end andre.... Grr#..!! Vil ikke plage jer med mine frustrationer, men nogen gange.....
Har i morges leget nisse hos Lachrissen, syntes det var synd der aldrig ligger noget i hendes sok... Havde fundet noget herligt juleskum i en boghandel og tænkte det lige var noget for hende..
Ellers er dagen gået med arbejde, kan godt mærke at jeg er ved at have sidste dag, har ikke fortrudt min beslutning om at skifte, så det er godt!!
Ikke den store julehygge i huset idag. I får et lille billed af min yndlings jule blomst.

Imorgen skal der julehygges for vores bonus søn kommer på besøg. Han skal holde jul i Tjekkiet, så vi skal bytte gaver og rigtig hygge imorgen aften... UPS skal lige have pakket den sidste gave til ham ind:0) Det er en for sjov gave, kan ikke vise den her før han er rejst....
Fortsat god aften til alle..

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Åhhhh...elsker også bare hyacinter :O)

Conny sagde ...

Se lige ind på min blog, der ligger en juleaward til dig.