onsdag den 10. december 2008

10. december, 14 dage endnu

Stille og rolig dag, lige hvad jeg trængte til:0)
Som I måske har set på Lachrissens blog er der kommet en dejlig pakke til os idag. Jeg vidste ikke hvad der var bestilt, ville gerne have en overraskelse.. Og sikke meget dejligt papir og pynt. Har afsat aftenen til at pille på papir og billeder, og måske få lavet et LO. Ellers holde Lachrissen og jeg midnatsscrap på fredag, glæææder mig:0)
Nå, vil dele et lille stemningsbilled med jer...... Det er taget i Hundige Centeret i søndags hvor der var dømt juleshopping. Lachrissen er ikke vild med det billed, men stillede da frivilligt op foran den skønne juleudstilling.....

fortsat god aften til alle, NU må jeg pille på alt mit nye papir.....

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

!!#¤&%!!*^!! for pokker da...du er en slem slem drillenisse ! Du skulle da ha sløret mig !!! Næste gang jeg skal i byen med dig, tager jeg en burka på ! Glædelig jul og godt Tub'år. (Du er tilgivet hvis du tager de der småkager med på fredag!)

Pia sagde ...

God fornøjlse med at pille, flot jule stemningsbillede fra Hundige

Karina Beck sagde ...

Der intet så skønt som scrapkøb og jeres ser rigtig lækkert ud. Ser frem til at se resultaterne ; )

Jeannette Lauridsen sagde ...

Ja jeg var lige omkring siden og tjekke jeres papir. Det er super lækkert. Rigtig meget julepapir.
Det ser hyggeligt ud i Hundige cebtret.
Ha en god aften.

Anne Bente sagde ...

ja, det er bare lækkert de tpapir i der har fået,wawww et rigtigt flot julestemningsbillede, ha en god aften.

Jette / ma11edina sagde ...

Uha, jo har set de lækre varer på lacrissens blog....det er som at komme i drømmeland at få lov til at nusse papir mm. *S*
Og alle de kager i dit foregående indlæg....nu er det tænderne der løber i vand...sikken en kageproduktion. En skam du ikke har fået et par af mine kagedåser LOL

Tilte sagde ...

God fornøjelse med papirnusseriet ... herligt billede :o)

Conny sagde ...

Jeg har set alt det skønne papir i har fået, i kan nok ikke lade være med lavet et enkelt LO".Hun er rigtig sød LaChris, når hun stå der sammen med Rensdyrene

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det lyder lækkert med en pakke. God fornøjelse med den ;o)