søndag den 14. december 2008

14.december, hilsen fra sygesengen....

Ja ja, så blev jeg altså rigtig syg.... Feber, snot, host og nys i lange baner:-(
Hele familien er kørt til jule hygge med Klaus' side af familien. Vi skulle alle mødes idag til julehygge og udveksle gaver, men er blevet hjemme. Havde ellers glædet mig til alle de dejligt billeder der kunne komme ud af sådan en dag:0)
Nu ligger jeg på sofaen og tror jeg vil have en lur, igen... Utroligt som man kan sove når man er syg.. Intet billed herfra idag, vil skåne jer for et billed af mig med rød næse....
God søndag til alle...

10 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Din stakkel. Rigtig god bedring.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke noget. Der er ikke noget værre end at være syg i december hvor man har så travlt, for der har man jo nok at lave.
Håber du kommer hurtigt over det. God bedring.

Netti sagde ...

Sikke da en trist og træls måde at tilbringe en weekend på. Godbedring til dig.

Conny sagde ...

Jeg vil kun ønske dig god bedring og håber du kan sove det væk.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Ævævæv. Rigtig god bedring!

Heidi sagde ...

uha da håber snart du er på benene igen.. rigtig god bedring

Anonym sagde ...

God bedring du....jeg bipper dig i morgen !

Tilte sagde ...

God bedring :o)

Betina Olesen sagde ...

Øv altså... der er bare ikke noget mere træls end at være syg i julen... har man ikke ondt af sig selv, så får man det da ;-)

Rigtig god bedring med dig... og hellere være syg nu, end om en uge..IK

KNUZ Betina

Anne Bente sagde ...

øvøv, og rigtig god bedring til dig.