fredag den 12. december 2008

Halv vejs til jul..

Lige et hurtigt indlæg idag, ups igen igen... Nå, er i fuld gang med at pakke mine scrapsager, skal jo til scrap hos lachrissen. Tænkte jeg lige vil prøvekøre den nye trolley for Klaus:0) Tror den er perfekt til alle mine ting....
Dagens billed er dugfriskt fra i morges... Tobias' klasse gik Lucia imorges på skolen og plejehjemmet.

Har tænkt at scrappe med nogle af billederne i aften, glæder mig til en scrappeaften med min soulmate udi scrap:0)
God aften til alle fra mig.

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nææææh hvor er han yndig..og han bliver da helt vildt glad over, at du vil lave en scrap med ham :O) Vi ses snart...

Pia sagde ...

Et sødt billede af en flot fyr at scappe og det er så smukt når de går lucia. Rigtig god weekend

Charlotte sagde ...

Ihhh en sød lucia-dreng. :-) Glæder mig til at se layouts med luciabillederne. Hyg jer rigtigt meget ovre hos Lachrissen.
Synes din mand har fået nogle flotte julegaver fra jobbet!! Gid det var så vel hos os .... vi INTET fra Sygehuset *tsk* *tsk*.

Karina Beck sagde ...

Sød lucia dreng. Ser frem til at se layouts med ham.
God scrapaften til dig.

Conny sagde ...

Har har i fået lavet mange flotte LO`her aften dig og laChri.
God weekend til dig og din familie.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Mægtigt at julegaven allerede er kommet i brug; det vidner om at det var en god gave!

Hav en dejlig week-end.

Tilte sagde ...

Sikken dejlig lucia-dreng. Håber du får en hyggelig aften hos LaChris :o)