lørdag den 6. december 2008

6. dag i julemåneden..

Weekend i fred og ro, eller...... Har idag ryddet op i mit bryggers, tænk hvor vi gemmer på mange mærkelige ting og sager... Nu er der ryddet ud i skabene, så der kan være noget nyt......
Vi har fået svar på røntgen af Tobias' knæ og hofte. Alt var normalt, men han har stadig rigtig ondt og må have smertestillende. Skal tale med lægen igen mandag ,tror han må have det knæ scannet.
Idag har Tobias og jeg lavet peberkagehus, er ikke fotograferet endnu. Er en tradition her i huset, og det er både hyggeligt og så dufter det dejligt af jul. Der er masser af krydderier i, så hele huset dufter nu.
Her et billed af den lille nissefyr jeg fik af Lachrissen. Han bor i køkkenet sammen med de to fyrfadslys

Var den anden dag i Tølløse med Lachrissen. Vi har fundet en skøn lille butik, der sælger alt muligt nips og hygge.. Fandt en masse dims og pynt til jule LO's.
Se bare her:-)

Til sidst et vinter LO af vores udsigt.

Fortsat god lørdag til alle fra mig

9 kommentarer:

Anonym sagde ...

NÅÅÅÅ så er det DET jeg kan dufte, når jeg træder udenfor :O) Meget smukt vinterLO ! Og ja, vi elsker vores nyeste hobbyfund... Ses i morgen til juleshop (glæder mig som et barn).

Karina Beck sagde ...

Lækkert vinterlayout. Flot sat op og gode dimser der alt i alt gør det dejligt frostet ; )
Det lyder hyggeligt med det hus. Vi får det vel at se i morgen ? ; )

Conny sagde ...

Han er sød den lile nisse, det er nogle dejlige ting du har købt i TølløseJeg synet er flot det LO" du har fået lavet, det er et rigtig vinter LO"

Jeannette Lauridsen sagde ...

Sikke et skønt LO du har fået lavet. Rigtig stemningsfyldt.
Skønt med den store bagedag. Jeg elsker duften af hjemmebag.

Tilte sagde ...

Det er jo en fantastisk udsigt I har hjemme hos jer ... og det LO du har lavet er bare så lækkert ... kommer nok til at "låne" din opsætning et øjeblik :o)
Det lyder bare rigtig hyggeligt med et peberkagehus ... hmmm ... er det svært? Måske det var noget for Gus at få lov at rulle lidt kagedej ud imorgen :D

Netti sagde ...

Sikke da en masse lækker små nips du har købt. det kommer til at se flot ud på et layout..eller en tændstikæske måske?

Linda sagde ...

Hvor er det et flot LO:-)
Ha en god 2.advent

Betina Olesen sagde ...

Hvor skønt et LO, kan ligefrem se og mærke frosten rive i næsen... kan rigtig godt lide din opstilling og farvevalg.

Kan du og La'chrissen nu hygge jer i dag... lad kortene gløde..

Hygge fra Betina

Pia sagde ...

Super flot lo i rigtig vinterstil og flot opsætning og pynt