tirsdag den 23. december 2008

23. december, dagen før dagen...

Dagen idag står også i hyggens tegn. Min niece kommer og vi skal hygge med drengene i løbet af dagen. Der skal vist produceres lidt mere konfekt og pebernødder og ellers skal julefreden dale over vores hjem...
Fred og fred, ja det er naturligvis som man ser på det for i aften kommer LaChrissen og familien og så går det løs med mad pakkeleg, gløg og måske den kage Lachrissen har i ovnen´..... Glæder mig til de kommer, dejligt med venner hvor man hjælpes af og bare nyder at være sammen:0)
Igår blev træet pyntet, det er nu mest børnene der får lov. I år er træet meget rødt, men det er nu også moderens farvorit jule farve, hvis nogen skulle være i tvivl:-)
Her er Tobias og jeg igang.

mine 3 fjolle nisser:¨


Denne lille vante er en del af et helt julemandssæt. Der er både vanter, hue, støvler, bukser og jakke, er rigtig sødt, syntes jeg!

Jeg håber I alle får en skøn lille juleaften i godt selskab med mennesker I holder af.
Vi ses imorgen, inden det går løs.....

5 kommentarer:

Conny sagde ...

Lige frem fred, det får du jo nok ikke, men jeg tro du får en rigtig hyggelig aften, når LaChris kommer med sin familie.Det er tre skønne julenisser du har der.
Nu vil jeg ønske dej og din familie en rigtig glædelig jul.

Karina Beck sagde ...

Sikke nogle glade nissemænd du har. Jeg synes også, at den vante er ret sød.
God jul til dig og din familie.

Netti sagde ...

Hvor ser det hygggeligt ud. Jeg er helt vild med den lille vante.
Jeg glæder mig tilat høre hvordan kagen smagte :)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Tre dejlige julenisser du har.
Håber i får en dejlig aften sammen med Christina og familie. Ses imorgen inden det går løs.

Tilte sagde ...

Håber I får en hyggelig aften sammen med lakridsens ;o) Glædelig jul og godt nytår :o)