torsdag den 18. december 2008

18. december og uddeling af Award...

Fik igår denne Award fra Conny, tusind tak for den og de søde ord:0)

Vil lige tænke over hvem jeg giver den videre til, der er nu så mange skønne scrappe kvinder...
Tobias fortsat sløj, så mormor har været her idag, så dejligt hun kan og vil.. De hygger rigtig sammen:0)
I eftermiddag har vi været i Roskilde for at købe en ny ovn og en seng til Tobias. Vi klarede begge dele på ca 40 minutter, men butikkerne ligger også lige overfor hinanden. Hurtige beslutninger fra en, til tider,vægelsindet kvinde....Bliver skønt med en ny ovn. Den gamle har raslet og larmet længe og for 2-3uger siden døde den og sprængte sikringer. Den har dog kunne bruges,men magter ikke at den måske dør den 24... Hvem bryder sig om and stegt på pande???
Ikke mere herfra idag. God aften til alle fra mig:0)

4 kommentarer:

Heidi sagde ...

tillykke med din adward ;o)

Øv øv han stadig er syg, får håbe han snart er klar.nærmer os jo mere og mere juleaften... hurtig indkøb må jeg sige.. jeg er ikk nem at have med til sådan ting at handle... og kan helt klart forstå dig - and på panden hmm... okay har nogle venner der skal have andebryst - på panden, juleaften, men der springer jeg over, jeg vil ha anden i ovnen ;o)

Tilte sagde ...

Tillykke med din award :o) og ny ovn ... lækkert :o)

Charlotte sagde ...

Dejligt med ny ovn. Ikke så morsomt når sådan en begynder at te sig og springe sikringer osv. Julemaden er nu reddet i det lille hjem. :-)
Syndt af sønnen stadig er syg. Jeg håber han bliver frisk til juleaften og juledagene i det hele taget.
Tillykke med den fine og hyggelige award, og rigtig god dag til dig.

Conny sagde ...

Det er da dejlig din mor kan hjælpe.Det ville ikke være rart, at stå uden ovn i juledagene, i må være gode til at tage hurtige beslutninger.