lørdag den 3. januar 2009

Velkommen i 2009..

Ja ja, er måske lidt sent ude, men stadigvæk, godt nytår til alle:0)
Vi havde en dejlig nytårsaften sammen med LaChrissen og børnene, ingen hovedpiner dagen derpå! Som I måske har set på Lachrissens blog fik vi dejlig dejlig mad og jeg fik skønne værtindegaver, tusind tak for dem søde...
Igår var det så min første dag på mit nye gamle arbejde. Jeg blev modtaget med knuz og dejlig morgenmad, er dejligt at være tilbage igen... Føles dog også lidt underligt at sidde være retur, men kommer nok hurtigt ind i det hele igen..
Her det sove LO jeg ikke fik færdigt til TSC Cyber Crop
Er noget gammelt papir fra s-e-i, er fjollet med de farver..

Ellers er det jo weekend og vi skal have gæster i aften, skal lave meksikansk, nemt og sundt:0)Har overvejet at cykle en tur ud til min søster og vil nå at scrappe lidt..
Imorgen vil jeg tage Chez Cecilies opfordring op og finde mine 10 yndlings LO's og poste dem her på bloggen..
Fortst god weekend til alle.

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Dejligt og enkelt LO. Jeg kan godt forstå at du er vild med det papir.
Godt nytår.

Charlotte sagde ...

Sikke et skønt layout! Elsker bare sovebilleder. Flot opsat!
Rigtigt godt nytår til dig og dine. JEg glæder mig til at følge din blog her i 2009 også.
Og jeg ser frem til at du viser os dine 10 yndlings-layouts! :-)

Anonym sagde ...

Det blev bare vildt godt, det LO ! Skøn opsætning ! God cykeltur...? Kan det nu være rigtigt...!?

Conny sagde ...

Dejlig de tog godt i mod dig,det kunne da også bare passe andet, når de nu vor så heldig, at få dig tilbage.Rigtig flot Lo" er man så træt efter en juleferie?

Netti sagde ...

Det er et rigtig flot layout du har lavet. og sikke et sødt billede. Det var nu aldrig gået her i huset - tror sgu hun ville blive sur :)

Heidi sagde ...

rigtig skønt lo du har lavet - skønne farver ;o)Lyder til i havde en rigtig god aften og også rigtig godt nytår til dig ;o)

fortsat rigtig god søndag

Pia sagde ...

Super flot lo, dejlige farver og et skønt billede, ser godt ud med de hvide bogstaver

Jeannette Lauridsen sagde ...

Godt nytår til dig også.
Super dejligt LO. Jeg er vild med farverne og opsætningen. Glæder mig til at se dine 10 LO senere.