mandag den 19. januar 2009

Vinter og mørke...

Uha, jeg er altså ikke til denne mørke tid, glæder mig til vi enten får sne, der kan lyse op eller forår.....
I weekenden var vi til svigermors 70 års fødselsdag på Gerlev Kro, dejlig fest med glade gæster.Havde ikke planlagt at lave noget kreativt til denne dag grundet tidsnød, meeeen..... aftenen før lavede jeg dette LO og fik det sat i ramme. Det er et billed af hendes lille hund, som jo bliver behandlet som en lille kronprins:0)
Nåede ikke at fotografer det hjemme så her et billed fra gavebordet. Jeg har benyttet en skitse fra Inspired Blueprints. Hmmm, kan lige nu ikke lave link, mystisk.... Men prøv at kigge deres skitser, de er skønne..



Idag arbejder jeg hjemme i formiddag og skal endelig med Tobias på sygehuset til forundersøgelse hos ortopædkirurgerne, håber de kan finde ud af hvad der er galt med det knæ....
Håber I alle får en dejlig dag:0)

5 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hvor er den dog skøn den lo,den vil helt sikkert gøre glæde.

Heidi sagde ...

så super skønt lo og en kanon ide syntes jeg ;o)

Jeg er bestemt heller ikk til det vejr vi har pt. utrolig så tung ens dyne er om morgen ;o/

Conny sagde ...

Jeg kan heller ikke lide den mørke tid, lige nu regner det i Viborg.Sødt Lo' du har lavet af den lille kronprins.Midt link driller også

Pia sagde ...

Et flot lo og god ide med at sætte det i ramme

Charlotte sagde ...

Ihh sikke en fin gave du forærede svigermor. Hvor ser den lille hund sød ud! :-)
Er enig med dig angående mørket. Det er også ved at "kvæle" mig for tiden! Er glad for mine aftenvager (som i dag), så jeg kan nyde noget dagslys ind imellem.
Nu håber jeg så at lægerne snart kan fortælle noget mere om det knæ. Krydser fingrer for at alt snart er vel. xxx
Rigtig god onsdag til dig.