søndag den 25. januar 2009

Weekend...

Den sidste uge er gået med arbejde og begyndende forberedelser til Nikolais fødselsdag.. Han bliver 13 år, og dermed teenager, den 3. februar. Der er derfor inviteret ca. 30 til frokost på søndag, og jeg skal til tøsefrokost om lørdagen,så det kræver lidt planlægning..... Den kommende teenager har jo visse ønsker til menuen, så der skal både handles og planlægges en del. Men tænk at han er så gammel, jeg er da fortsat i starten af 30'erne, eller......
Tobias har været på sygehuset i tirsdags, og ja han lider af Osgood Schlatters sygdom...... Hmmm, er noget han skal vokse fra, og han må tape sit knæ og tage smertestillende når han skal være aktiv. Rart at vide hvad der er galt, kunne næsten ikke overskue tanken om at de skulle opereres i hans knæ.
I fredags var jeg ude og spise med nogle gamle kollegaer, vi var på Viking på Ro's Torv. Kan varmt anbefales, skøn mad og superb betjening, bagefter gik turen til et lille listigt sted i roskilde, hvor vi fik en drink eller to.. Sidste tog hjem og følte mig som en på 100 igår, måske jeg er blevet ældre???
Idag skal vi til fødselsdag hos fætter Mattias, så den weekend er hurtigt væk.
Har nået at scrappe et enkelt LO i denne uge. Er igen efter en skitse fra Inspired Blueprint
Har benyttes papir fra Fancy Pants og lidt blandet pynt.



Håber I alle får en dejlig søndag og uge:0)

12 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjjj total fed lo du der har lavet, det er da krudtugler ser det ud til :)

Betina Olesen sagde ...

Et rigtig skøn Lo, det ser hammer hammer godt ud med den sorte baggrund.... Flot flot...

Træls med det knæ, lyder som det min dreng havde i den alder, lægerne kaldte det Schlatters knee. Han fik sådan en don joy skinne på (tror jeg den hed)... men indimellem døjer han nu stadigvæk... men det blev da væsentligt bedre...

Knus Betina

Karina Beck sagde ...

Jeg kan rigtig godt lide dit layout. Lækker opstilling.
Godt at i har fået svar på knæet, selvom det måske ikke er så rart..

Charlotte sagde ...

Hvor blev det LO flot. Og herlig titel! Den sorte baggrund er bare lige prikken over i'et. Supert!! :-)
Ihhh det knæ altså. Godt at få diagnose på og godt der ikke er operation involveret. Håber han vokser sig fra det i løbet af årene.
God søndag (det er er tilbage af den).
... tænkte på, om vi skulle følges (sammen med Lachrissen) til Scran'n'Dream?? Jeg kender jo ikke så mange IRL af scrapperne, men vi 3 kommer jo fra samme område, så måske vi kunne køre sammen?

Conny sagde ...

Det er rart du nu ved, hvad der er galdt med Tobias knæ.Jeg skal lige love du fæster for tiden.Det er da også en stor fest du skal holde for Nikolais.Det er rigtig flot LO' du har fået tid til lave.

Heidi sagde ...

super flot lo du har lavet med så mange skønne detaljer ;o)

Lyder som et travlt program du har for tidn - men en lille fest i ny og næ er nu ikke så dårlig ;o) 13år ja puha - min lige blevet 9 men tiden går alt for hurtigt

Jo jeg kommer sørme til øén til scrap crop ;o) Vi er desværre kun 2 at jeg ved a fra det mørke nordjylland ;o) er bare så dårlig til at kende folk så må ha kikket billeder godt efter inden der ha ha

Pia sagde ...

Wow så flot med den sorte bagrund, flot opsætning og sødt med de små figurer

Anonym sagde ...

Total fedt LO ! Jeg må vist se at få kigget på den skitse-side. Glæder os til Nikos fødselsdag :O)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Lækker tolkning af den rigtig fede skitse!

Det er godt at høre, at I har fået en diagnose på Tobias' knæ, og endnu bedre at han ikke skal opereres!

Jeg håber, at I og Nikolai får en god week-end med fødselsdag og sjov. God fornøjelse.

Charlotte sagde ...

Fedt vi 3 kan følges til Tåstrup d. 7.
Min mailadr. er
cylle(snabel-a)hotmail(dot)com.

Cowgirl sagde ...

Megaflot LO - elsker de s/h fotos.
jeg har givet dig en award på min blog...

Ragna sagde ...

Jamen jeg har da lige liftet dit skønne LO. Det kan ses på min blog :-)