søndag den 4. januar 2009

10 favorit LO's fra 2008..

Her mine 10 favoritter fra 2008,var rigtig svært at udvælge dem...
De kommer her i tilfældig rækkefølge.
Dette er jeg glad for pga. budskabet i teksten og den enkle opsætning.Syntes at billed og tekst skulle være blikfanget grundet betydningen..

Det her LO er bare meget anderledes end jeg plejer, er et lift fra et CK blad..

Elsker denne opsætning og farverne. Billederne er fra den første sommer vi boede i vores hus, hvor er mine drenge bare små...

Her masser af dejlige sovebilleder..

Her et forsøg medmønstreret papir,acrylmaling og transparent..

Uuuh, sikke han ser farlig ud.... Havde en periode i 2008 hvor sort karton som baggrund var et must...

Mums, blåt blåt blåt og rødt, enkel opsætning og dejligt billed af min Tobias..

Masser af dejlige julebilleder fra 2001 samt skønt nyt julepapir og pynt..

Så er der gang i både dymo, punchinella og det skønne pynt fra Sassa fras, papir fra October Afternoon..

Sidst, men ikke mindst... Et jule LO med billeder fra i år. Er fjollet med det bølgepap og farverne. Er lige nu rigtig glad for at bruge masser af bånd.

Puha, det var så mine 10...
Nu ind og se andet afsnit af "Livvagterne"..Fortsat god søndag:0)

9 kommentarer:

Netti sagde ...

Jeg har også lige set Livvagterne..hvor er den spændende!

Superflotte layouts du har valgt. Specielt er jeg da helt vild med det første da jeg læste teksten..hvor er det godt!!

Pia sagde ...

Super flotte loer og så forskellige i farver og opsætning

Charlotte sagde ...

Det er npgæe rigtigt lækre layouts du har udvalgt. Synes du laver nogle super flotte ting. Jeg kan godt li' forskelligheden.
Og den første med teksten - ihhh den tekst. Hver gang jeg læser den bliver jeg dybt rørt. Den er så flot og rammende.
Livvagterne!! JA!! Den er da GOD! Meget spændende. Danskerne kan da bare det der!
God mandag til dig.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Super flotte layouts! Min favorit blandt dine favoritter er det layout, der hedder Explore. Sikke en cool komposition. Men alle layouts er flotte og gennemarbejdede. Tak fordi du legede med.

Conny sagde ...

Det er sjov at se Lo" du lavet for år tilbage, som jeg aldrig har set.Det er meget flot udvalg.

Anne Bente sagde ...

skønne skønne loer alle sammen.

Anonym sagde ...

Skjønne skjønne layouts ! Og de er da ret så forskellige !

Heidi sagde ...

super flotte loér du har valgt - er vild med det meget blå og lidt rødt

Tilte sagde ...

Meget lækre layouts du har valgt. Det sidste synes jeg er rigtig lækkert ... kommer måske til at "låne" din idé - tak :D