onsdag den 14. januar 2009

Update fra de sidste 2 uger...

Så er det år skudt igang.... Uha, det har været hårdt at komme iagng igen efter den lange og dejlige ferie. Det er ikke nemt at komme op om morgenen når det er mørkt og koldt. Det er bare ikke lige mig....... Kender I det???
Tobias har fortsat store problemer med sit knæ, og sygehuset havde glemt at sende en henvisning til videre udredning. Iiiiiih, jeg bliver SÅ irriteret over sådan noget, men nu har han endelig fået en tid på tirsdag, jubiii
Det nye job går fint, nyder at være hvor jeg trives:0)Føler mig dog som en på 100 år når klokken er 21.00...
Har ikke fået scrappet meget, har kæmpet med et LO, som nu ligger i en krog og mangler bogstaver, hmmmm.
Har lavet dette LO, hvor mit mål var at benytte en masse af billederne fra december. Den skarpe læser vil bemærke at Lachrissen er på flere af billederne...
Juletræet er homemade, har set det et eller andet sted, men kan ikke huske hvor. Er ikke hver dag jeg kaster mig ud i hjemmelavet pynt, men var nu sjovt:0)

10 kommentarer:

Cowgirl sagde ...

Skønt LO og især dit fine juletræ. Og så har jeg også lige lagt mærke til din header - den er vidunderlig - skønt vinterbillede.

Karina Beck sagde ...

Jeg synes, at det er rigtig flot, at du har fået plads til så mange billeder og fået det så flot sat op! Jeg synes også at det træ er lækkert.

Conny sagde ...

Rigtig flot LO'god ide, at samle december i et Lo'.Det er godt nok længe Tobias har døjet med sit knæ,håber de snart kan finde ud af noget, der kan hjælpe ham

Heidi sagde ...

super flot og super med alle de billeder - det erjeg rigti dårlig til desværre for ofte har man jo flere der passede dertil ;o) Lækkert træ dertil-jeg kender det med atkomme op alt alt for godt dagen burde starte kl. 9 ;o))

Anonym sagde ...

Hvor har du bare brugt det Sassafrass på en rigtig god måde ! Og et FANTASTISK sødt juletræ...du må lige gi mig et lille kursus :O)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er godt at høre, at du er glad for dit nye job!

Sød idé at bruge forskellige decemberbilleder på samme layout. Det ser rigtig godt ud.

Anne Bente sagde ...

total flot lo, med en masse flotte billeder på, lækkert opsæt.

Charlotte sagde ...

Sikke et skønt jule-LO. Kan rigtigt godt li' det juletræ du har kreeret. FLotte farver og nydelig opsætning.
Rigtig god fredag til dig.

Tilte sagde ...

Sikke en god idé med et LO der lige opsummerer julemåneden. Og juletræet er rigtig fedt - den idé snupser jeg lige ... tak :D

Betina Olesen sagde ...

Ja, jeg er jo altid med på et Jule-LO ;-) det er blevet rigtig flot, godt gået med alle de billeder.

Godt at det går godt på dit nye gamle arbejde...

Hygge fra Betina