tirsdag den 3. februar 2009

Idag er det Nikolais fødselsdag.......

Tænk, nu har vi en teenager i huset, er ikke til at fatte.... Dagen startede med pandekager og kakao som altid på Nikos fødselsdag¨, mon han vokser fra det nu???
En lille sidebemærkning er at Klaus og jeg har kobberbryllup idag..... Men vi skal ikke fejre det på anden måden, end en god frokost i byen lige om lidt bare os to :0) Nårh, jo vi tager i maj et smut til Rom, bara ham og jeg, ingen børn tilladt!
Weekenden gik med at fejre Nikolai, sikke mange gæster og mad, men smadder hyggeligt, tak til alle gæster som var med til at fejre den lille nye teenager....
Har i den sidste tid været sløv til at komme med indlæg eller komme på blogrundfart, nu må jeg sgu tage mig sammen.
Har fået en award fra Cowgirl og Lachrissen, tusind tak for den tøser.

Samtidig fulgte der en udfordring med at tage den 6. fotomappe og det 6. billed. Det blev til et billed fra Tyrkiet i september 2007. Klaus var ikke helt tryg ved dyret, hi hi


Skal jo til scrap'n'ndream på lørdag, glææææder mig . Må se at have kigget billeder igennem og gøre mig klar til en dag fyldt med scrap, snak, softice og shopping.....

Nu til Roskilde og slentre lidt gennem gågaden og nyde en god frokost på Bryggerhesten.
Håber I alle får en skøn dag:0)

7 kommentarer:

Charlotte sagde ...

Tillykke til teenageren med de 13 år! Og også stort tillykke med jeres kobberbryllup. Det lyder skøøøønt med en frokost på Bryggeren - der er SÅ hyggeligt og dejligt at være! samt god mad selvfølgelig. :-)
Glæder mig til på lørdag. Bliver hyggeligt at følges med dig og Lachris.
Rigtig god dag til jer allesammen.

Anonym sagde ...

Stort tillykke til Jer alle :O)

Conny sagde ...

Et stor tillykke med din teenager og tillykke til jer begge på kobberbryllup dagen.Det må være dejlig at komme en tur til Rom i maj, så helt alene du og ham

Karina Beck sagde ...

Hjertelig tillykke med jer alle tre. Uhh en tur til Rom, når foråret rigtig er begyndt lyder altså skønt ; )

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Til lykke med Nikolai. Jeg tror næsten, jeg håber, at han ikke vokser fra pandekager og kakao - det lyder som den absolut mest perfekte fødselsdagsmorgenmad. Noget der altid vil smage af fødselsdag for Nikolai - det er gode minder!

Også til lykke med kobberbrylluppet; jeg håber, I havde en dejlig dag sammen. Her er samtidig ønsket om mange gode år i hinandens selskab fremover.

Tilte sagde ...

Tillykke med Nikolais fødselsdag og jeres kobberbryllup :o)

Gitte sagde ...

Hej Marianne
Først et forsinket men kæmpe stor tillykke med jeres teenagers fødselsdag og jeres kobberbryllup.
Det andet tusindet tak for igår,det kanon hyggeligt at møde dig.
Håber vi ses en anden gang.
Du må forsat ha' en rigtig god søndag.