mandag den 16. februar 2009

Stille stille stille...

det er vist lige hvad der har været på min blog de sidste uger...
UPDATE:


  • Vores kobberbryllupsdag var dejlig. Vi fik masser af skønne blomster med bud,og var i Roskilde til en herlig frokost og om aftenen kom der surpise gæster.... Vi fik italiensk boblevand og pizza'er... lige i vores ånd...

  • Scrap'n' dream var en skøn dag, super arrangement, tak for det! Fik som sædvanlig ikke scrappet meget, men shoppet igennem.... Sikke mange dejlige nye ting der var... Fik snakket med en masse skønne kvinder, er altid herligt at møde blogvenner IRL.

  • Ellers går tiden med mange praktiske opgaver, kan ikke rigtig finde tid til scrap, surt surt..

Her et LO jeg startede på til scrap'n'Dream, har benyttet denne skitse fra Inspired blueprints før, men syntes den er rigtig skøn, så pyt..... Har brugt det nye danske designpapir som var i vores goodiebag, dejligt..


Ikke mere her fra i denne omgang, har fri idag, mne har vist indfanget en snert af influenza, håber det bliver ved en snert.....

HURRA sikke et smukt vejr!!!!!



13 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Hold da op en masse fine detaljer. Jeg kan specielt godt lide måde du har sat billet og blomst sammen. Godt brug af papiret fra Sofie´s Dream.

Anne Bente sagde ...

total flot lo, super opsæt, og herlige detaljer.

Heidi sagde ...

hvor er det et flot lo - er vild med dine små figure du har brugt og lækkert papir ;o)

Rigtig hyggeligt at møde dig IRL - rigtig god fridag - håber ikk du må holde den under dynen

Anonym sagde ...

Ih det blev da rigtig godt det LO !!! De ugler er bare for søde :O) Ih, nu skal du vel ikke til at være sløj :O(

Karina Beck sagde ...

Meget lækkert layout. Det nye papir passer helt vildt godt til sort. Og flot med de udklippede ting.
ps. sådan er det jo, i perioder har man mere tid end andre. Men dejligt at du fik lidt tid igen ; )

Pia sagde ...

super lækkert lo, flot opsætning og farver du har brugt og så er det nogle skønne billeder, jeg er en klovn til at genkende mennesker, ville gerne have hilst på dig IRL

Charlotte sagde ...

Hyggeligt at "se" dig på bloggen igen. Og tak for sidst. :-)
Super flot layout du fik lavet. Er vild med de små fine detaljer og de ugler der, kan man bare ikke få nok af. Og så synes jeg du har fået brugt papiret fra goodiebag'en super flot!
Her går den også på snot og en snert af ondt i halsen! Øv!!
Håber ikke det udvikler sig hos dig - god bedring! og rigtig god fridag.

Conny sagde ...

Det dejlig at høre, at i hade en god dag.Scrap'n'dream har vist været en rigtig god dag, kan jeg forstå når jeg læse hos de andre, der har været med, i har rigtig hygget,shoppe og scrappet lidt.

Gitte sagde ...

Et kanon skønt LO. Super detaljer. Rigtig flot opsætning og det papir er så lækkert, helt perfekt til billederne.:) En sød titel. :)
Det lyder til at I havde en dejlig kobberbryllupsdag.:)
Håber det bare bliver ved en snert at forkøelse. Men rigtig god bedring.:)
Endnu engang tak for sidst det var rigtig hyggeligt at møde dig.:)
Du må ha' en rigtig god aften.:)

Jeannette Lauridsen sagde ...

Dejligt at høre lidt fra dig igen. Godt at høre at i havde en god dag ved jeres kobberbryllup. Jeg er også til det stille og rolige, og ikke for meget thu hej.
Super dejligt LO du har fået lavet. Jeg er vild med uglepapiret. Har været inde og købe det i Multiscrap.
God bedring. Håber ikke det blev til mere end den snert.

Tilte sagde ...

Superlækkert LO ... jeg kommer nok til at låne det også ;o)

Netti sagde ...

Lækkert layout du har lavet. Papiret ser godt ud på sort. Ja du lyder til at have travlt og dejligt at i have en god bryllupsdag.

Betina Olesen sagde ...

Hov..... mit indlæg forsvandt???? hmmm hvad var det nu jeg sagde af kloge ord ;-)

-Dejligt at i har haft en skøn bryllupsdag...
-Skønt LO, og jeg kan ikke huske at du har lavet denne skitse før. jeg gør det også nogle gange med yndlingsskitserne, og synes ikke de er ens.

knuz Betina