tirsdag den 24. februar 2009

Sol sol og atter dejlig sol...

Sikke et smukt vejr, savner dog alt mit smukke sne...Lige nu er der kun lidt klatter og to halve snemænd tilbage....

Her et par LO's. Det første har det jeg det sådan hmmmm med....


Her Nikolai i sneen... Er ikke nemt at lokke ham ud, men når lillebror er igang med en snemand kommer han ud af sine teenagehule....

Er nogle helt andre farver end jeg plejer at benytte., men er vild med det BoBunny papir, passer perfekt til sepia billeder og ser rigitg dejlig "frosted" ud :0)

Håber I alle får en skøn dag, nu på blogrundfart...

12 kommentarer:

Pia sagde ...

Det er nogle rigtig flotte layouter du har lavet, lækre farver og opsætning,sne loet er jeg vild med, kanon mange fine detaljer og lækre farver. Håber du må få en dejlig tirsdag.

Heidi sagde ...

jeg syntes det er nogle lækker loér du har fået lavet og skønne billeder ;o)

Jeg savner også lidt sne her - alt for hurtig væk syntes jeg... nåede jo slet ikk at blive træt a det gg

Rigtig god tirsdag til dig

Anonym sagde ...

Ihhh de er da gode BEGGE to ! Smadder godt billed af niko...og sikke skønne detaljer..god idé med at bruge bølgepappet på den måde! Noget nyt fra Odense ?

Mia sagde ...

Jeg syntes det er nogle smukke LO´s du har lavet. Jeg er selv helt vild med at scrappe sepia og sort/hvid billeder

Tilte sagde ...

Meget lækre LOs. Jeg kan faktisk bedst lide det første - tror det er de dejlige farver :o)

Charlotte sagde ...

Super flot billede du har på din header! :-)
2 skønne layouts. Synes de begge blev lækre med flotte opsætninger, farver og pynt.
Det nederste layout er jeg ekstra vild med faktisk - elsker farverne og der er mange fine detaljer!

Conny sagde ...

De er rigtig flotte layouter du har lave.Men det af Nikolai synes jeg er så godt,det er så engel og tingene passer så godt sammen.

Gitte sagde ...

Jeg synes at de begge 2 er skønne. Flot opsætning. Super lækkert papir.Flotte detaljer. Er det bølgepap? det kunne godt ligne bark. En god ide. Sød fugl.
Du må forsat ha' en rigtig god tirsdag aften.

Karina Beck sagde ...

Lækre layouts begge to. Dejlige farver og opsætninger.
Jeg vil gerne af med sneen og have gang i noget rigtigt forår.

Helle Sahl sagde ...

De er blevet gode begge to. Det er ekstre skønne billeder på det første. Farve, sammensætning og opsætning er helt rigtig i det sidste. Lige præcis det frostede look.

Jeg synes det var godt at vi nåede at få lidt sne til en snemand. Men for min skyld må foråret gerne komme nu.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Det er 2 rigtig lækre layouts du har fået lavet. Kan ikke forstå du har det sådan Hmmmm med det øverste. Det er da super sødt. Sjov idé med at få drengene til at stille sig undet geviret :0)
God onsdag.

Betina Olesen sagde ...

Hi hi hi.... hvor sjovt at sætte unger under gevierne.... typisk scrap-quinde ide...LOL

Hvor er det bare et rigtig Godt Lo det nederste... skønne farver og du har ramt en rigtig hyggelig stemning...

Hygge fra Betina