søndag den 8. marts 2009

Snefnug, snefnug, snefnug....

Ja ja ved det godt.... Nu er det forår og jeg må pakke mine snefnug væk..

Nyder nu at det er længere lyst og at alt spirer lysegrønt og fint. Giver god energi til alle dagen opgaver.

Apropos opgaver, ja står der lige pt. ikke scrap på den liste, suk... Har travlt på arbejdet, masser af fødselsdage, er ved at ansætte ny hjælper og har bunker af papir der kræver min opmærksomhed. Føler mig lidt flad,men kan mærke at årstiden gør meget og at det alt sammen nok skal gå:0) Ikke mere klagesang fra mig for denne gang:0)

Apropos forår.... Klaus og jeg har bestilt vores rejse til Rom, glæææder mig til den 10.maj, tænk
6 dage bare os to i skønne Rom, kan det blive bedre????

I får lige et par "gamle" vinter LOs som jeg ikke har vist før:






Lige nu skinner solen og jeg vil sætte mig ud i min hyggekrog på terassen og nyde de varme stråler. Ha en fortsat skøn søndag.

10 kommentarer:

Netti sagde ...

Ja jeg kender godt det med for mange opgaver og ingen tid, men jeg håber at det bliver bedre og letter for dig :)
Flotte layouts med snefnug.

Gitte sagde ...

Super lækre LO's du har lavet. Skønne detaljer og farver.

Eeej hvor lyder det lækkert med en tur til Rom. :)Det er vist også velfortjent med det arbejdepress du har iøjeblikket.
En masse god energi til dig og rigtig god uge.:)

Pia sagde ...

super lækre layouts, især det første hviler der en utrolig stemning over, så flot opsætning og detaljer

Karina Beck sagde ...

Superflotte Vinterlayouts. Især det første er flot intenst i farven.

Rom... Bestemt ikke dårligt..

Betina Olesen sagde ...

Ja, du må altså gerne have dine snefung for mig... sidste år fik jo også et ordentlig lag sne i april... så helt yt er du da ikke...

Det er da lækre LO'er begge 2, der er både stemning og detaljer...

Ferie!!!!! det gider jeg slet ikke at høre om... LOL..

Knuz Betina.... ses vi i Middelfart??

Anonym sagde ...

Skøn ny header du har lavet...kommer da helt i forårsstemning :O) Ja, det er en skøn årstid når alt bliver lysegrønt...IKKE at der er noget galt i snefnug !!! Skønne vinter LOs du har lavet...dejlige detaljer...smukke snefnug ! Rom...grim, kedelig, uromantisk by...skal jeg tage med istedet for..den tjeneste vil jeg da godt gøre dig :O)

Heidi sagde ...

Kender det selv alt alt for godt - man har en masse planer men mangler lige døgnet have 30 timer ;o)
Super flotte loér er vild med det første der er et eller andet der gør mine øjne bliver ved med at falde retur på det ;o)
Rom - uden børn - waw kan jeg kun sige ;O)

Rigtig god mandag aften

Charlotte sagde ...

Det skønne ved forårets komme er netop, at man kan klare lige lidt mere på grund af det bliver lysere og mere grønt. Jeg håber du klarer alle opgaverne uden at blive alt for flad. ;-)
..og en tur til Rom er da for lækkert at se frem til! Det lyder skønt! Og så bare JER TO! :-)
Flotte layouts. Du har altid så søde detaljer med. Kan godt li' din scrappestil.
God tirsdag til dig.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Ja det er jo desværre ikke altid, at der er tid til at scrappe. Så må man bare nyde det ekstra meget når der endelig er tid.
Søde LO'er du har lavet. Jeg savner alligevel lidt sne. Det er nhu så hyggeligt og fredfyldt at kigge på.
God aften.

Tilte sagde ...

Superlækre LOs ... og det lyder bare så lækkert med jeres tur til Rom :o)
Der er en award til dig på min blog ;o)