torsdag den 26. marts 2009

Sol,sol og atter sol

ihvert tilfælde her i Hvalsø..... Hvor er det bare skønt.

Arbejder hjemme idag, fraset et enkelt planmøde i Roskilde. Men ellers er det dejligt at skrive journaler hjemme, der er mere ro og jeg får meget mere fra hånden. Skal gerne være i bund med det meste inden næste fredag...

UUUUh, hvad sker der næste fredag???? PÅSKEFERIE!!!!!! i hele 10 dage, bliver kanon...

Vi skal et par dage til marienlyst i sommerhus med svoger,svigerinde og børn. Glæder mig til at komme til vandet og gå langs stranden

Ellers er der planer om et par påskefrokoster, og måske en tur ud og runde haven...



Ellers går tiden jo bare der ud af... Er en rigtig dårlig blogger lige pt, får ikke kigget jeres blogs eller opdateret min egen. Jeg må s.. tage mig sammen:0)



Nå, her et par meget enkle LO's, ikke meget pynt på dem, men er nu rigitg tilfreds med begge.

Det første er et close up af Nikolai fra sidste sommer. Lachrissen kom med inputtet til titlen.

Sjovt med nogle billeder, jeg kan næsten mærke Niko når jeg kigger på det. Hans blik og den lille trækning om munden, er bare lige ham, og udtrykker for mig den person han er . Lyder det mærkeligt????




Det næste er billeder fra Sverige sidste sommer. Tobias er i fuld gange med at sætte hår på vores hjælper Ria. Var rigitg sjovt, og tog bare Ria flere dage at få ud af håret igen, mne hvad gør man ikke for at more de søde børn....
Det er en skitse fra inspired blueprint.



Nu videre med arbejdet og afsted til Roskilde. Tager på en laaang blogrundfart senere idag:0)

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

dejligt der stadig er liv i dig ;o)

lækker loér du har lavet og waw et hår gggg der er da hvis brugt en del voks mm. i ;O)

påskeferie hmm... hvad er det nu det er gggg det er jo min travle job dage ;O)

Charlotte sagde ...

Ja, jeg sad og kiggede ud af vinduet på arbejdet og kunne se at solen skinnede fra sin bedste side. Da jeg så havde fri, ja så var det gråt og koldt! Typisk!! he he.
Jeg er vild med dit billede i headeren. Det er godt nok flot! :-)
Skønne layouts du har lavet. Flot med firkanterne på det første og skønt billede. Forstår godt hvad du mener, når du siger du "mærker ham".
Og det sidste layout er for sjovt. Sikke en frisure. he he. Herligt minde og flotte ark/farver du har valgt.
Herligt du har så lang påskeferie. Det bliver da skønt! Jeg selv har 4 dage - så der skal hygges i sommerhus sammen med min bror og svigerinde + børn!
Rigtig god dag til dig.

Conny sagde ...

Hej Marbi.
Det må være dejlig med den lange ferie, så må vi håbe der bliver varmere i vejret, inden du skal i sommerhus. Et par dejlige Lo's du har fået lavet, jeg synes ikke der behøves så meget pynt,når billedet får så mange følelser frem i dig,og det lyder ikke spor mærkelig.
Et stor knus til dig.

Jeannette Lauridsen sagde ...

Godt at se lidt fra dig igen.
Super gode LO's. Gode farver du har brugt. Kan nu også godt lide dit LO selv om der ikke er ret meget pynt på. Sådan skal det bare være nogen gange.

Knus fra Jeannette

Karina Beck sagde ...

Skønne LOer du har lavet.
Uhh, jeg glæder mig også til påskeferie.
Karina

Betina Olesen sagde ...

Hold da op!!!!! en hår-rejsende oplevelse....;-)
Sikke skønne LO'er begge 2, men er helt vildt med det af Niko, ved hvad du mener, men det er jo det vores unger gør ved os .... heldigvis....

Glæder mig også over det gode vejr, især har det de sidste 2 dage være rigtig skønt....

hygge fra Betina

Tilte sagde ...

Jaaaah ... det er superskønt vejr :o)
Herlige LOs. Synes faktisk de er rigtig flotte uden alt for meget dims og dut ... og sikke gode billeder på dem begge :o)
God påskeferie til jer :o)

Gitte sagde ...

Sikke nogle skønne LO's du har lavet. Vild med det af Nikolai. Kanon billede af ham. Ja sådan har jeg det også når jeg kigger billeder af mine drenge.
Du må ha' en rigtig dejlig påskeferie.