lørdag den 6. juni 2009

Hej, jeg hedder Marianne....

Ja, det er snart så længe siden jeg har været på bloggen, at jeg må præsentere mig selv igen, hi hi.
Update:

  • Påskeferien var skøn...

  • 2x konfirmationer gik fint, herligt med fester:-)

  • Og ikke mindst..... Vores "Dig og Mig" tur til Rom var fantastisk!!!

Er ikke sidste gang vi tager alene på ferie, nød det i fulde drag. Savnede kun ungerne når vi talte i telefon sammen, men de havde det godt hjemme. Mine børn gider ikke kigge på ruiner, kirker og sidder og summe på en cafe og betragte mennesker... Har taget et hav af billeder, og er så småt igang med at scrappe dem...

I får lige et par stemningsbilleder..









Sikke en smuk by, er mange år siden jeg har været så betaget og overvældet af en by...
Nu til scrap.. Har besluttet at titlerne på mine Rom LO's skal have italíenske titler, mer eller mindre ihvertilfælde:-)

Inden vi tog aftsted lavede jeg dette LO af drengenes kusine Sofie. Selvom hun ikke har noget med Italien eller Rom at gøre blev titlen italiensk.. Så var jeg varmet op, hi hi





Det næste LO, er det første fra Rom, og er fra en smuk fontæne nær vores hotel:
.
Nu ikke mere fra mig idag. Skal til Lachrissen og scrappe hele dagen og aftenen. Og imorgen er det planen at jeg vil på en laaaang blogrundfart og ser hvilke spændende ting I alle har lavet det sidste tid.

12 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nææææ hvor ser der lækkert ud der, og sikke flotte billeder, og skønne loer du dog har lavet.

Helle Sahl sagde ...

Det ser jo rigtig lækkert ud. Skønne scrappe billeder. Det lyder for hyggeligt at i skal scrappe hele dagen. Her er der totalt godt sommervejr, håber i får lige så dejligt vejr.

Fine LO´er du har fået scrappet allerede. Skønne titler.

Heidi sagde ...

Skønt at se dig igen ;O)

Lyder lækkert med sådan en dig og mig tur ;O) Skønne loér du har lavet og sådan en hel dag med scrap er da for lækker - rigtig god fornøjelse til Jer ;o)

Tilte sagde ...

Velkommen tilbage :D Det lyder da som om du har haft en skøn tid. Glæder mig til at se flere af dine flotte LO fra jeres tur til Rom :o)

Conny sagde ...

Hej Maribi
Hvis jeg skal være ærlig så har jeg savnet dine indlæg,men god du er her igen.Jeg kan godt forstå du nød din "Dig og Mig" tur.Det er to flotte LO'du har lavet.
Kan du nyde rasten af weekend

Karina Beck sagde ...

Jeg får helt lyst til at rejse. Flotte layouts, du har lavet.

Pia sagde ...

super flotte layouts. Håber i har haft en rå hyggelig dag fyldt med snak og scrap

Charlotte sagde ...

Det er nemlig rigtigt dejligt med en "dig og mig tur". Det havde vi i sidste måned (Paris). Skønt!
Flotte billeder du viser fra Rom - og jeg synes det er cool at du vil lave italienske titler på Rom-layoutsene.
Rigtigt flotte layouts du har lavet. Er vild med fontæne-siden. Synes du har fundet nogle rigtigt fede farver til billederne og det hele summer bare af en dejlig oplevelse. :-)
Og så er det for øvrigt rigtigt hyggeligt at se nyt fra dig igen her på bloggen!
Rigtig god søndag til dig.

Netti sagde ...

Jamen halløj..du lever jo :) Dejligt at høre fra dig igen. Nu må du ikke forsvinde så lang tid igen vel?!
Det lyder som om det har været en rigtig dejlig tur til Rom, og sikke skønne billeder du har taget. Flotte layouts du har lavet og det med at titlerne skal være på italiensk er da en god ide.

Betina Olesen sagde ...

Halløjsa... har jeg ikke set dig før, synes jeg kan erinder et eller andet ;-)
Pjat, dejligt at høre fra dig igen...

Skønne LO'er du har lavet, du er jo godt igang igen... vil glæde mig til at se mere du får lavet fra jeres fantastiske tur...

Hygge fra Betina

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

det er dejligt at høre, at du har det godt, og at jeres tur til Rom var en succes. Det er en fin idé at lade titlerne i dit album være på italiensk. Jeg har gjort noget lignende med billeder fra Grækenland (der var titlerne selvfølgelig på græsk ;o) ).

Hav en dejlig week-end.

Anonym sagde ...

god start