søndag den 28. juni 2009

Det summer af sommer.....

Nyder i fulde drag det skønne vejr. Men imorgeen er det mandag og arbejdet kalder igen, burde være ulovligt at arbejde når det er sol og sommer, hi hi. Har en kollega der lige har brækket hånden, så der bliver nok tryk på de næste uger...
Ellers er huset stille... Nikolai er draget på sommerlejr i fåborg med muskelsvindfonden. Han er jo en rigtig teenager og jeg har hele aftenen igår leget amatør frisør... Han er så optaget af sit hår, og havde besluttet at nu skulle det hele afbleges og så skulle det miderste være sort. Puha, sikke et arbejde, men hvad gør man ikke:-)
Her et billed inden Nikolai drog afsted. Han havde lokket sin ene hjælper til, at de skulle køre sammen derover i hans Opel Astra Turbo Cabriolet. Man vil vist gerne gøre indtryk, er det mon på pigerne?? Hans anden hjælper måtte så pænt køre i transitten med kørestol og oppakning:-)


Hár ikke fået scrappet meget, men her et LO fra sidst Lachrissen og jeg mødtes til scrap og hygge:-)
Det er min skønne nevø, han ligner en værre uldtot, men mener at sådan skal en rockstjerne in spe se ud:-)




I aften skal vi ud og spise hos nogle venner og skal bar medbringe vin og sodavand, skøøønt.
Fortsat god søndag til alle fra mig:-)

8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Han er da for sej og total ferie klar kan jeg se ;o)Håber han får en super ferie

Lyder som rigtig hygge aften i skal ha, rigtig god fornøjelse

ps. vil bare fortælle jeg har ferie NU ;o))

Pia sagde ...

super sejt layout

Helle Sahl sagde ...

Det da vist nogle stjerner begge top og jeg synes jo det er blevet fint håret og jeg ER jo frisør. Jamen det er da den heldige teenager i cabriolet´en. Han bliver da den cooleste unge på den camp.

Fint rockstjerne LO. Den frisyre måtte da scrappes.

Anonym sagde ...

FED FRITS !!! Håber han får nogle gode dage i Fåborg...fine shopping-muligheder...må ha arvet shoppinggenet fra moderen :O)
Ja og LOet med nevø er jo super fedt.

Conny sagde ...

Jeg trænger også til en omgang ved frisøren, men jeg nøjes med en klipning, jeg skal jo heller gøre indtryg på pigerne og så køre til sommerlejer i åben sportvogn, det må da være super fedt
Rigtig flot layout.
Kan du have en god aften

Tilte sagde ...

Hahahaha ... hvad er det med din familie og hår???? Hihihi ... jeg synes din søn er SÅ COOL - var det mig der havde muligheden for at køre i cabriolet så tror jeg egentlig også jeg gjorde det ;o)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Hvor ser han glad ud - og sej ;o) Jeg kan godt forstå, at han ville af sted i den bil - det er da vinden i håret og fuld fart fremad.

Netti sagde ...

Jeg kan nodt forstå at han gerne vil køres i den bil i stedet for transitten...han er vel en dreng :)
Supersejt layout du har lavet.