søndag den 26. juli 2009

Sommer ferie, liiiige om lidt....

Ja, nu er der kun 2 arbejdsdage tilbage.... Resten af familien har ferie, men jeg skal lige på arbejde mandag og tirsdag.
Bliver skønt at slappe af i nogele uger. De første 2 uger skal vi på småture og bare hygge, den 10. august futter vi en tur til Cypern. Ungerne glææder sig til at være i poolen dagen lang og spise masser af is og god mad. Vi er næsten en hel grupperejse, der skal afsted. Os fire samt vores bonusbarn på 21 år og 2 hjælpere. Vi har lejet 2 handikapvenlige lejligheder, så det bliver spændende.. Sidst vi var i Tyrkiet fungerede det godt, men det er meget forskelligt hvad handikapvenligt indebærer. Nogen steder er det blot brede døre og andre steder er det noget mere. Men vi finder altid løsninger og det er skønt for Nikolai at kunne plaske rundt i poolen og bevæge sig på en anden måde end til daglig.
Ellers er der ikke sket det helt store her i lille Hvalsø. Har arbejdet en del, men også nydt det forholdsvis gode vejr. Kunne god tænke mig en lille hedebølge de næste par uger :-)
Syntes sommeren går så hurtigt i forhold til vinteren, er det bare mig????

Får ikke rigtig scrappet noget, har masser af skønne billeder fra Rom, og har da også lavet et enkelt LO mere. Blev noget anderledes end jeg havde planlagt, men Sassa Fras kaldte på mig, hi hi



Søndagen står på frokost hos gode venner og ja, imorgen skal jeg på arbejde...
Håber I alle nyder sommeren.

10 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

nyyyyyy delig lo du har lavet, ha en god dag.

Conny sagde ...

Jeg vil ønske dig og familien en rigtig god ferie på Cypern.Det må også være rat med ferie her hjemme, inden i rejser,så i ikke bare skal fare af sted ,så snart i får ferie.Det må også være rat for Nikolai at komme i poolen ,for der kan han vel bevæge sig lige så frit som vi ander. Rigtig flot LO du har lavet.
Kan du have en god dag.

Charlotte sagde ...

Ihh hvor bliver det dejligt med ferie for jer. Jeg selv er netop gået til ferie ... endelig!! :-)
Det lyder skønt med ferien til Cypern og jeg kan lige forestille mig hvor godt det må være for Nikolaj med vandleg. :-)
Super lækkert layout! Synes du har fanget de helt rigtige farver til billedet. Og den store bling-swirl i højre side er såååå flot.
Rigtig god ferie til jer! NYD det! :-)

Netti sagde ...

Ja jeg har ferie nu og er lige kommet hjem fra en campingtur på 16 dage. Det lyder som om i skal hav een rigtig hyggelig ferie og jeg kan godt forstå at ungerne glæder sig til turen til Cypern :)
Supersødt layout du har lavet :)

Lise sagde ...

Hvordan jeg endte her, aner jeg virkelig ikke... men jeg ser at du er fra Hvalsø ligesom jeg. Eller... altså jeg er ikke født her, men tilflytter :-)

Skønne LO´s du laver, gid jeg snart kunne finde den kreative side frem igen.

God sommer.

Karina Beck sagde ...

Dejligt layout, du har lavet.
Vi er lige kommet hjem fra Cypern i nat, og bare vent du får al den hedebølge der, du kan ønske dig ; ) Hvor skal i hen på Cypern??
Rigtig god ferie til dig og din familie.

Karina Beck sagde ...

Hej igen. Jeg skal helt sikkert til Roskilde... Men jeg har ikke tilmeldt mig endnu. Har du??

Betina Olesen sagde ...

Skønt LO, og sikke dejlige farver... og skøn swirl du har sat på....

Kan i have en rigtig dejlig ferie, og en rigtig god rejse, glæder mig til høre om den når i kommer hjem.

Hygge fra Betina

Gitte sagde ...

Ih hvor lyder det skønt med ferie på Cyperne. Jeg kan godt forstå at ungerne glæder sig. Det bliver helt sikkert fedt for Nikolai at han kan komme i poolen og få bevæget sig på en anden måde, og så være vægtløs. :)
Dit LO er super flot. Kanon flot papir til billedet.:) Lækre detaljer. Vild med den blingswirl.:)
I må allesammen nyde jeres ferie. Rigtig god tur
Knus

Anonym sagde ...

l?rt en masse