tirsdag den 16. juni 2009

"Du og Jeg ved...."

Fik lavet hele 3 LO's da jeg var hos Lachrissen sidst, helt vildt med den fart jeg normalt har på..
Nå, Klaus og jeg tog en masse "du og jeg ved.." billeder i Rom. Tænk så mange billeder med vores store hoveder forrest. Kan til tider være svært at se hvilken seværdighed vi står foran, men sjovt var det:-) :-)


Har fri idag, skønt.... Er i fuld gang med at rydde op og gøre rent i hele huset. Og hvorfor så det???? ligner ikke mig at være så huslig... Meeeen, idag kl. 13.00 kommer BBC og interviewer os til et program om muskelsvind drenges levevilkår i Danmark og Skotland. Vildt ikk??? bliver spændende, men kan også mærke at jeg er lidt nervøs. Nikolai og jeg har talt lidt engelsk i weekenden, bare for at øve. Nikolai glæder sig, og det bliver da også en kanon oplevelse for ham og os alle.
Nu videre,så jeg bliver færdig til de kommer.
Fortsat god dag fra mig til dig:-)

11 kommentarer:

Heidi sagde ...

Skønttttt du og jeg lo - og da bare rigtig sjovt med alle de billeder, jo mere festlig end ofte bare en bygning mm.

Wawww lyder da total spændende med BBC - movie star - glæder mig til at høre om hvordan det er gået

Tilte sagde ...

Hvor er det bare nogle superfede billeder ... og flot LO - dejlige farver :o)
Held og lykke med BBC ... det lyder meget spændende - glæder mig til at høre mere om det :o)

Anonym sagde ...

Hellooooooow ! How are You ? Ihhh hvor jeg er spændt på at høre om BBC in the house !!!!

Helle Sahl sagde ...

Super flot LO. Der giver en rigtig god effekt med den billedecollage og i ser da for søøøøde ud.
Er vild med titlen også.

Håber det er gået godt med interviewet. Lyder virkelig spændende!!

Betina Olesen sagde ...

Ajjj.. hvor er det altså bare dejligt, at du er ved at være tilbage igen.

Skønt LO, kom sådan til at trække på smilebåndet. En sjov ide der er værd at huske.

Hygge fra Betina, som vist skal til at se BBC

Karina Beck sagde ...

Sejt med et layout med så mange fotos på.
Vi må høre mere om det interview.. Hvordan gik det?

Conny sagde ...

Det er et rigtig sjovt og flot Lo'du har lavet.Det lyder spændende, at i skal have BBC besøg, håber i får rigtig god oplevelse.
Knus til dig

Netti sagde ...

Fedt layout du har lavet. De billeder er rigtig søde..også med alle hovederne :)
Sikke spændende at BBC kommer forbi, men jeg ville også blive nervøs skal jeg hilse og sige :) Jeg glæde rmig til at læse om hvordan det gik.

Pia sagde ...

wow sååå flot layout og fuld af beundring over alle de billeder og at du har ro over layoutet

Gitte sagde ...

Wow et skønt LO. Jeg er vild med at du har så mange billeder på, uden at det virker af formange. En kanon god ide med at tage billederne sådan. Det skal jeg huske, så kan jeg prale med at jeg også var med på ferie. :)

Ih det lyder godt nok spændenden med BBC. Spændt på at høre hvordan det gik med interviewet. :)
Du må ha' en rigtig god weekend. :)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er da en rigtig god idé at tage de billeder; og det ser fedt ud, at du har scrappet dem sammen som her.