torsdag den 24. december 2009

Vupti og nu er det jul...

Glædelig jul til Jer alle, håber I får en skøn aften :-)

Her er alt ved at være klar til det store ryk ind... Ænderne er stegt og skåret ud, kartoflerne skrællet, sovsen lavet og den store portion ris a la mande er på køl. Skønt at være i god tid.

Skal se julekalenderen med ungermne og bagefter kommer gæsterne.

De sidste dage er bare fløjet af sted, og igår kom hun, mit skønne gudbarn. Har bare savnet hende, så godt hun er hjemme igen.

Igår aftes var LaChrissen og familie på besøg, og så gik det løs med pakkeleg. Var ligesom sidste år sjovt og iiiih hvor kan vi hygge...

Havde bagt denne skønne italienske konfektkage Panaforte, mums hvvor den er god...

<

Nu vil jeg forlade bloggen og Jer med et sidste billed af mine to "små" nisser.

Glædelig jul til alle, jeg kommer tilbage imorgen, og tager på blogrundfart hos jer alle:-)
div>

7 kommentarer:

Gitte sagde ...

Et godt billede af drengene. :)
Det lyder til at der er check på hele menuen. Her dufter der også af jul. :)
Jeg vil ønske dig og din familie en rigtig glædelig jul samt nogle dejlige juledag.:)
Juleknus Gitte

Conny sagde ...

Jeg synes også det er et godt billede af drengeneJeg vil lige ønske dig familien en rigtig glædelig jul.

Anonym sagde ...

Ih hvor er de kære at se på ! Og den kage kan jeg hilse og sige smagte PRAGTFULD :O) God jul kære Maribi.

Anne Bente sagde ...

Lige en forsinket julehilsen, jeg vil ønske dig en rigtig glædelig jul.

Heidi sagde ...

Hvor lyder det til i havde en god aften og den kage mums den er for lækker ud :o)

Hbåer i havde en god aften igår - skønt julebillede af drengene :o)

Fortsat rigtig god jul

Margit sagde ...

Hvor ser det hyggeligt ud...
Dejligt nisse-foto. Jeg vil gerne ønske dig og dine glædelig (bag)jul... ja, min tid løb fra mig... så det blev forsinkede bloghilsner ;o/
Juleknus til dig fra mig

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser dejligt ud alt sammen.

Forsinket glædelig jul til dig og dine.