søndag den 13. december 2009

14. december.


Så lurer endnu en uge, men på fredag går drengene på ferie , og det glæder de sig til.... Tænk 14 dages ferie, bare det var mig.... Skal nu ikke pive, har selv ferie fra den 22.12 og frem til den 4. januar.

Glæder mig især til den 23.12 hvor min niece kommer hjem fra USA. Har ikke set hende siden i sommers og savner hende..... Og hvad har hun med i kufferten????? En herlig pakke med scrap til sin moster, billigt billigt.... Og ja, den indeholder også LaChrissens julegave..


Dagens billede er mine hjemmelavede mandler, min yndlingsguf i denne tid:-) Posen er til min nisseven på arbejdet.

Nu afsted på arbejde, uf hvor er det mørkt ude....

Hov, glemte helt, der kom et lille snedrys her i aftes.....




8 kommentarer:

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

MM - familien hjem igen til jul, dejligt billigt scrap og hjemmelavede julegodt; alt lyder dejligt. Hav en god decemberuge.

Karina Beck sagde ...

En scrappakke fra USA lyder bestemt ikke dårligt!!
Jeg havde også tænkt mig at jeg skulle lave brændte mandler i aften. De er altid et hit.
Du må have en ny god uge.

Charlotte sagde ...

Ihh hvor må det være dejligt med så lang juleferie. .. og også dejligt at en scrappepakke nu er på vej hjem til dig (og Lachrissen). :0)
Sne ja .. her sner det en lille smule netop nu. Håber ikke det bliver værre, for jeg skal i aftenvagt og jeg BRYDER MIG IKKE om at køre i sne.
Hyggelig mandelpose du har lavet til dig nissevej på jobbet - den kan hun da kun blive glad for.
Glædelig 13. dec. til dig.

Betina Olesen sagde ...

Ja, det bliver så skønt med ferie, kan næsten ikke vente...
Ohhh... pakke fra USA, spændende... God uge til dig...

Heidi sagde ...

wiiii kan man ønske sig en bedre julegave end en scrap pakke fra det store land ;o)))

De mandler ser lækker ud - du er da en super nisse og få besøg af ;o)

Rigtig god mandag til dig

Margit sagde ...

Det lyder da til at det hele er HELT perfekt...
scrap fra USA... =0)
julemandler... =0)
en længe ventet niece... =0)
Jamen... så er alt vel TIP-TOP c",)

Rigtig god ny uge...

Conny sagde ...

Det er dejlig med en niece, der tager scrap med til moster.Her i huset er brande mandler også guf.

Gitte sagde ...

Ej hvor lyder det skønt med en scrappakke fra din niece og en lang juleferie sammen med familien. Kan julen så bliver meget bedre :) Jo måske hvis der komme sne..;o)
Hvor er det en sød "mandelgave" du har lavet til din nisseven.;o)
Du må forsat ha' en dejlig december aften.:)