søndag den 6. december 2009

7. december...

Suk, hvor er det svært at stå op så tidligt.....

Har idag en lang dag på arbejdet og skal have en sygeplejestuderende med mig. Tror jeg vil runde Waves indkøbscenter og få købt lidt gaver.

I aften skal vi have samlet vores peberkagehus. Vi lavede 2, kusinen fik det ene, og de er blevet store i år med masser af Smarties på taget:-)

Har købt en lille gave mere til mig selv.... Det er en dejlig kageopsats med god plads til julens konfekt og småkager. Kan naturligvis også benyttes til frugt.....



I får også lige et LO som jeg har fået vist tidligere.





Håber alle får en skøn dag, vi ses:-)

11 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Det er et flot regnvejrlayout og den opsats er da for lækker. Jeg kan lige forestille mig den med indhold.

Betina Olesen sagde ...

Skøn kageopsats... jeg har sat mine 2 til julepynt i år, tænkte at vi vist hellere må være lidt sundere... je har fyldt dem med kastainer, ellekogler, små fyrkogler, anisstjerner og guldkugler... de er bare blevet rigtig søde..

Skønt regnvejrs-LO og lækre farver...

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det var da et dejligt layout og en skøn opsats; den må da også kunne bruges til scrapsager, julepynt eller andre hyggelige ting.

Jeg håber, din dag går godt, selvom den bliver lang.

Charlotte sagde ...

Sikke en flot opsats du bare måtte eje. :o) Der kan da ligge en masse jule-godter.
Skønt LO med en herlig tekst. Ærgerligt det lige skulle begynde at regne! Det grønne mønsterark er jeg ret så vild med.
God dag til dig.

Gitte sagde ...

Hvor er det et skønt regnvejrsLO Vild med opsætningen:)

Ih en lækker opsats du har købt. Uh den kan bruges til rigtig mange ting. Den ville tage sig rigtig flot ud fyldt med julegodter....*gg*

Nogle skønne billeder fra jeres sommerhus tur.

Forsat dejlig 7.december.

Margit sagde ...

FLOT regn-vejrsLO. Og sådan en kage/konfektopsats er da bare helt u-undværlig her i juletiden... MUMS.

Conny sagde ...

Den opsats er flot, når den bliver fyldt op med lækkerier til jul. Et rigtig super flot layout du har lavet.
Kan i hygge jer med peberkagehuse

Anne Bente sagde ...

wawww super opsats, og super flot lo også
god aften til dig.

Heidi sagde ...

Den` gave kunne jeg bestemt også ha købt til mig selv - super flot ;o)

Skønt lo du har lavet - den opsætning skal jeg da ha prøvet - jeg halter helt vild med de loér pt. :o/

Fortsat rigtig god 7 december til dig

Pia sagde ...

super skønt layout med mange lækre detaljer og sikke flot opsats du har købt

Tilte sagde ...

Der er altså nogle ret fede detaljer på det LO ... tror jeg må "låne" dine ideer ;o) Skøn kageopsats - god lige at liste sig forbi med et par lange fingre hihi