onsdag den 16. december 2009

16. december..

Sneflokke kommer hvirvlende....... sne sne sne og tænk det bliver nok liggende til julen, skøøønt.
Har ikke det store at fortælle fra idag, har været på arbejde og hold da op nisserne er løs.... Ved godt at jeg har vist billeder før, men se lige her hvad der stod på min kollegas skrivebord, da hun havde været til frokost. Den er stor , om den er køn er vist en smagssag.....


Imorgen skal nisserne afsløres og jeg har ingen anelse om hvem der er min..

I får også et billed af mine drenge fra weekenden. De var ikke meget for at blive fotograferet foran juleudstillingen....

Så har jeg ikke mere idag, håber I alle har det godt, og pas på imorgen... Kør forsigtigt i sneen....

7 kommentarer:

Heidi sagde ...

kan du ikk lige sende noget sne her til Frederikshavn - tror efterhånden vi er den eneste by der ikk har noget øv :o/

Så store dine drenge bliver - men skønt de kunne lokkes

Din kollega blev da sikkert glad for sådan en stor jule halløj... eller NOT ;O))))

Netti sagde ...

Jeg sys altså den nisse er fed!! Hellere den i have en een af de der gyselige havenisser.

Margit sagde ...

Lækre stemningsbilleder... og sikke en skøn nisse ;o//
Herligt med lidt spas!!
God dag til dig.

Anonym sagde ...

Ajjjj...jeg kan godt fornemme, at du er skuffet over at det ikke var DIG der fik den fine, store nisse :O)

Charlotte sagde ...

he he - det er da noget af en sne-gut der landede på din kollegas bord. Sjovt! :0)
Hyggeligt billede af dine drenge og juleudstillingen - lige til en omgang scrap.
Rigtig god dag til dig.

Conny sagde ...

Så fik du den sne, som du har ønsket dig.Drengene synes nok de er stor,til at blive stillet op forand et nisselandskab.Skulle du bruge til at scrappe med?
Kan du have en rigtig god weekend

Betina Olesen sagde ...

Ja, nogen skønhed er han ikke, ogdet er nok størrelsen der gør det, men sjovt...

Suk... ja der er ikke noget værre end mødre ed et fotografiapperat... LOL...