fredag den 4. december 2009

4.december og hilsen sommerhuset...

Har haft en dejlig dag. Vi har sunget Sing Star hele dagen, hold da op hvor synger jeg falsk..... Men sjovt har det været.-) Jeg hylder mundheldet om at hver fugl synger med sit næb....
Ellers er der blevet bagt peberkagehuse til den store guldmedalje, mine drenge har været i spa'en, gåtur og der er blevet lavet skønt mad. Tak for dejlig aftensmad Sandra :-)

I får lige lidt billeder, kvaliteten er dårlig, men pyt :-)




Ikke mere herfra idag. Når ikke at komme så meget rundt på jeres blogge i disse dage, men tager revance når vi kommer hjem søndag.

7 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Måske er det meget godt, at I er i sommerhuset, så der ikke er naboer i nærheden ; ) : )
God weekend, det ser ud som om I hygger jer.

Anne sagde ...

Sikke et fint hus! Det lyder som om I har haft det rigtig hyggeligt i dag. God weekend!

Tilte sagde ...

Ej hvor er det bare flot det peberkagehus ... glæder mig lidt til jeg en dag når at lave sådan et sammen med Gustav ;o)

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud - sådan grundjulehyggeagtigt. Nyd det rigtig meget.

Margit sagde ...

Super fedt "program" I har haft... håber I nyder sommerhuset. Herligt peberkagehus... Det er vores tur i næste week-end... og 2 seje fyre der hygger sig...
God week-end.

Charlotte sagde ...

Ih hvor hyggeligt! Det er skønt med sådan en tur lidt væk fra det hele.
Flot peberkagehus i fik lavet.
Fortsat god fornøjelse i sommerhuset.

Netti sagde ...

Wow et flot peberkagehus!! Hvor mange chokoladeklapper spiste de inden de havde pyntet færdigt? *G*