mandag den 28. december 2009

Glædelig bagjul...

Her en noget forsinket opdatering fra vores jul....
Juleaften gik fint, men 19 mennesker er nú mange mennesker, minder mest om en juletræsfest i en idrætsforening.. Alle havde det sjovt og hyggeligt, maden og vinen var dejlig, og der blev snakket leget og fjollet hele aftenen. I får lige et billed af fjollenisserne:


Og juletræet med sin pynt, dog uden gaver, Klaus måtte klippe en halv meter af træet inden det kom ind... Får altid købt et for højt træ:-)


Første juledag var ren afslapning, jeg var helt flad.... spiste rester og så tv og fik kigget på gaverne. Dejligt ikke at skulle noget dagen derpå:-)

Anden juledag var vi hos min søster til julefrokost. Plejer at holde stor julefrokost med fætre, moster, onkel og børn, men i år er de næsten alle i Sydafrika.Min fætter arbejder dernede i denne tid, og derfor kom hans bror med familie og forældre på julevisit dernede. Fik en julehilsen med billeder fra poolen hvor de ligger og daser i 30 graders varme.... Kunne da slet ikke tænke mig at tage på et lille visit hos dem, og fodre en giraf eller to....

Igår holdt Nikolai LAN med gutterne, og de en netop nu ved at stå op..... Vil lave morgenmad til dem og overveje at begynde på nedtagning af julepynt.. Skal holde nytår hjemme, så nu må nytårspynten frem....

Håber I alle får en skøn dag, her skinner solen og der er planer om en tur i skoven.

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Lyder og ser ud som en skøn jul!
Afrika, nej hvem gider dog det...!

Conny sagde ...

I var godt nok mange juleaften,men det lyder til i rigtig har hygget jer. Kan godt forstå du var flad juledag. Et dejlige billede af børnene.Midt julepynt bliver hængende til efter onsdag, da vi skal have hele familien onsdag aften til spisning.

Gitte sagde ...

Det lyder til at I havde en dejlig jul selv om I var så mange.Men det er nu hyggelig når familien er samlet.:)
Et skønt billede af drillenisserne.:)

Netti sagde ...

Sikke et skønt billede. Lov mig at hvis du scrapper det så skal det hedde kravlenisser hihi..
Ja ferie i syden ville ikke være dårligt.

Anne Bente sagde ...

lyder som en alletiders jul, og et skønt billede.

Helle Sahl sagde ...

Det ser ud til at I havde en skøn jul. Hold da op i var mange. Super sjovt billede af nisserne :)

Margit sagde ...

Lyder til at I har hygget jer i juledagene. Det er herligt.
Sødt billede af nisserne.

Gitte sagde ...

Jeg vil lige ønske dig og din familie et rigtig godt nytår.
Tak for dine søde kommentarer. Jeg glæder mig til at se dig til feb.:)
Knus Gitte