tirsdag den 15. december 2009

15. december...

Åh, ja det blev til et sent indlæg idag....
Har haft en dejlig dag på arbejedet, selvom vi har travlt, er vi gode til at hygge om hinanden. Vi har hemmelige nissevenner og hver morgen trækekr vi lod om gaver, måske barnligt, men super hyggeligt... Idag var jeg væk fra mit skrivebord 5 minutter og vupti, se hvad der så lå ved mit tastetur:


Igår var denne sprællenisse flyttet ind på min opslagstavle:


Hver tirsdag har vi fagmøde i visitationen, er altid meget seriøst og en lang dagsorden med masser af punkter.
Idag havde vi i anledning af julen besluttet at begynde mødet med fællesspisning.Vi havde alle fået en opskrift på forskellige tapas retter. Der var rigtig meget forskelligt mad, og hvor var det lækkert... Bl.a rejer i lime og chili, spansk ost, kylling i honning og sennep, lakseruller med rejemousse, oliven,friskbagt madbrød,gyldenristede mandler, capacho med asparges og meget mere. Var super hyggeligt at sidde og nippe til det hele. Og, ja vi holdt også møde og nåede det vi skulle:-)
Nu håber jeg I alle har det godt og nyder at der er SNE, jubiiiii........

6 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Savle savle. Den frokost lyder ellers meget lækker...
Og hyggeligt med en nisseven. Mine kolleger gad ikke i år. Øv for en rigtig nisse som mig ; )

Charlotte sagde ...

Jeg synes det er så hyggeligt at i har hemmelige nisser på dit arbejde! En skøn, hyggelig ting i en travl hverdag.
Inde hos os er der dagens nisse, som skal medringe noget til fællesbordet. Det er også dejligt! :0)
Den frokost du beskriver lyder altså lækker! Tror snart jeg må begive mig ud i noget Tapas.
Rigtig god dag til dig.

Betina Olesen sagde ...

synes også at det er superhyggeligt med en hemmelig nisseven... det er jo jul og for barnlige sjæle ;-)

Uhhh... lækker lækker mad...

Margit sagde ...

hvor lyder det LÆKKERT...
Rejemousse... det må jeg prøve... må på jagt på nettet. Mangler lige en opskrift til forret på fredag ;o)
God idé med nisseven. Det havde vi også på lærerværelset på min skole...
God dag til dig.

Conny sagde ...

Jeg synes da ikke det er barnligt, hvis man ikke kan lave lidt sjov, bliv det da alt for trist.Hvor lyder det lækkert, med alt det dejlige mad i har fået.
Kan du have en aften.

Gitte sagde ...

Ej hvor er det altså hyggeligt at I har en hemmelig nisseven som kommer med små hyggelige gaver.:)
Mums det frokost I fik mums hvor lækkert.
Øv alle har fået sne men ikke her i KBH....men jeg håber at der kommer noget i weekenden:)
Du må ha' en skøn december aften.