søndag den 13. december 2009

3. søndag i advent..

Wauw, sikke et smukt solskin, og så kom frosten...... Suk, suk kom nu sne, venter......
Her et lille billed af udsigten i morges. Ikke den bedste kvalitet, taget med min mobil




Igår aftes sad Tobias og jeg og lavede julekort. Det er ikke lige mig med kort, beundrer megét de flotte kort I alle laver, men det er ikke lige mig:-)Har dog i år besluttet at jeg vil lave nogle stykker, indrømmer at jeg plejer at købe kort..... Fik lavet 7 kort, og det var drønhyggeligt at sidde sammen med Tobias. Vi stoppede første efter midnat :-) Tobias fik lavet sine egne til og fra kort og 2 kort.
Har ikke fået fotograferet kortene endnu, men det må blive til imorgen.
I får lige et billed mere. Det er Matodor slikdåser der er blevet julepyntet lidt. De skal gives som gaver, og syntes de er lidt mere festlige på denne måde.

Satser på at ingen af børnene kigger på min blog:-)

Vi er på vej i Waves og købe de sidste gaver, Klaus skal til fodbold så det er bare ungerne og jeg. Kunne være rart hvis jeg blev helt færdig med gaveindkøb idag, men tvivler på det. Kender mig selv, har svært ved at beslutte mig og udskyder det derfor..... Men når det jo altid, og jul bliver det lige meget hvor mange gaver Marianne mangler, hi hi

Kan I nu have en dejlig søndag, vi ses senere på jeres blogs :-)

7 kommentarer:

Conny sagde ...

Så kom frosten og måske også sneen som jeg ved du venter på.Hvor er de flotte og festelig de dåser.Håber du og børnene har fået ordnet de sidste gaveindkøb.

Karina Beck sagde ...

Det er da klart flottere at modtage sådan en æske matadormix på den måde. Det skal da nok være et hit.
God 3. søndag i advent til jer.

Heidi sagde ...

Skønt morgen billede - jeg venter også på sneeeeeeee bare lidt ikk ;o) krydser og håber ;o)

Lyder da til i har hygget Jer igår aftes. De slik dåser ser da for lækker lækker lækker ud uhmm kan kun bliver et hit :o)

Rigtig god fornøjelse med gave indkøbet - eller hvad du får med hjem ha ha

Ragna sagde ...

De matadordåser er blevet rigtigt flotte. Det er utroligt, hvordan man kan få gammelt skrammel emballage til at se godt ud ved hjælp af lidt papir og dims.

Netti sagde ...

Sikke da en god idé med de matadorbøtter. De er virkelig flotte. Dem må jeg huske :)
Superflot billede du har taget. Jeg har taget et lignenede dog uden frost..og her må sneen godt blive væk!

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Sikke en sød idé at pynte slikdåserne på den måde; de er rigtig søde og festlige sådan.

Margit sagde ...

De sloikdåser skal altså liftes... Rigtig god idé...
Og det lyder sandelig til, at I har hygget jer.
Ja, vi har været syd for Kbh. i dag og sandelig om der ikke ligger hvidt "pulver" i vejsiden dernede..
SNYD!!!