mandag den 30. november 2009

Nedtællingen er startet...

Så kom dagen endelig.....
Traditionen tro står vi tidligt op, får at kunne nå lidt julehygge om morgenen. Kalenderlyset skal tændes, kalenderne åbnes og jeg læser sålænge drengene spiser morgenmad. I år er det Brdr. Mortensen jul vi skal læse, Nikolai har valgt den. Er efterhånden svært at finde julebøger til drenge i den alder, det går ligesom ikke med Nisse Pok og Bamse Kylling længere :-) Men nyder det så længe de gider:-)
Her lidt billeder fra vores 1. december.





Håber I alle får en dejlig dag. Min plan er at tage på blogrundfart om aftenen, glæder mig til at se hvad I alle går og juler med:-)

10 kommentarer:

Betina Olesen sagde ...

Dejligt at der er flere der vil med til at sprede lidt julestemning rundt om på bloggene.. glæder mig til at følge med

Karina Beck sagde ...

Hvor lyder det hyggeligt at læse julehistorie om morgenen!
God 1. december til jer.

Heidi sagde ...

hvor lyder det super hyggeligt - jeg skal hvis alt alt for tidlig op hvis jeg skal læse men måske jeg lige skal tænke over den ;o)

Rigtig god 1 december

Tilte sagde ...

Ej en god idé med julehistorie om morgenen. Det skal jeg huske til Gustav næste år ;o)God 1. december til jer :o)

Anne Bente sagde ...

sååååå hyggelig at starte morgenen med god dag til dig :)

Anonym sagde ...

Ajjj en skøn hat !!! Jeg for også i kvickly for at købe sådan een, men du havde været der før mig, så der var udsolgt :O) Herligt foto...lige til at scrappe!

Charlotte sagde ...

Ihh hvor hyggeligt at i når julehistorier om morgenen. Dejligt!
Flot dekoration i har - hyggeligt du også er med på juleblogging.
God 1. december - det der er tilbage af den :0)

Gitte sagde ...

Ih det er så hyggeligt med julehistorie. Da Nick var mindre læste jeg Charles Dickens "et juleeventyr" inden sengetid, altså på dansk ;o)Tror egentlig jeg vil læse det igen.:)
En rigtig smuk juledekoration du har lavet. :)
En herlig hat han har fået. Hm måske jeg lige skulle kigge i Kvickly på Amager,sådan en vil jeg også ha' ;o)
Jep vi "ses" imorgen.:)

Conny sagde ...

Hvor lyder det hyggelig med jeres morgen traditioner.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Jeg elskede julekalenderlæsningen som barn. Jeg håber, at I får en dejlig oplevelse med bogen gennem december.