lørdag den 7. november 2009

Den store bagedag...

Så er der blvet bagt til den store guldmedalje... Fik pludselig vildt lyst til at bage, og styrtede i Brugsen efter gær, mel og andet godt.
Resultatet ses her:


Lidt for enhver smag; fødselsdagsboller, gulerodsboller og burgerboller, 2 dejlige kanelbrød og gang firkantede kærnemælksboller. Hyggede mig rigtig, og både Tobias og Nikolai hjalp til. Nikolai er rigtig god til at forme og ikke mindst spise af dejen :-)

Ellers har dagen været dejlig rolig, skønt bare at hygge...
Ups, glemte lige.. Nikolais læge kom forbi i morges og gav ham alm. influenza vaccine samt første omgang af influenza A vaccinen. Lige nu kan han mærke det godt i armen, og mener den bliver til en grisearm, lyserød og med klove, hi hi. Dejligt han kan se tingene fra den humoristiske side..
Imorgen står den på brunch med familien i Roskilde og forhåbentlig en lang gåtur ved havnen eller i Folkeparken bagefter.

I får lige lidt scrap med på vejen, et LO lavet til SAM sidste weekend:

9 kommentarer:

Pia sagde ...

super flot layout og sikke lækre bagværk mums hvor er du flittig

Heidi sagde ...

mums da for en lækker gang bageværk, altid dejligt at ha noget i fryseren :o)

Grise arm - jammen tænk hvad scrap billede moren kan få ud af det ha ha nej dejligt han tager det sådan :o)

Dit lo er SÅ flot den skitse skal jeg da ha prøvet

rigtig god søndag - lyder som om den bliver hyggelig

Conny sagde ...

Hvor har du været flittig,dejlig med en fryseren der er fyldt op med bagværk.Et rigtig flot LO'et rigtig godt billede af dig og Nikolai.Kan i hygge jer i Roskilde i dag.

Helle Sahl sagde ...

Kanon flot layout og hold nu op du fik bagt igennem. Ser super flot og lækkert ud. Nu er jeg da helt vildt glad for ikke at have et billede af mine egne boller, der måske smager godt men helt sikkert ikke er pæne :o)

Karina Beck sagde ...

Flot og dejligt LO du har lavet.
Hvor ser de boller og brød dog lækre ud. Det er lige før jeg kan dufte dem.

Tilte sagde ...

Grisearm ... hahahaha! Men hva' gør da også det når han kan spise alt det lækre bagværk ... mums :p
Og superlækkert LO ... jeg kommer nok til at "låne" lidt ;o)

Charlotte sagde ...

Ihh hvor dejligt med al den hjemmebag. Her elsker jeg også at bage! Jeg slapper totalt af ved det.
Lækkert LO - kan rigtigt godt li farverne og den cirkel med prikker på.
Herligt at se humoren i den vaccine ... grisearm .. haha! :0)
Mine drenge skal vaccineres for H1N1 på onsdag, da de er i risikogruppen (har astma). Jeg selv skal også - men det er mest pga. det jobmæssige, da jeg sidder på Infektionsmedicinsk. afd.

Rigtig god ny uge til dig!

Netti sagde ...

Hold da op en masse lækkert bagværk, jeg bliver da helt sulten.
Super super flot layout du har lavet, det sorte og den sart grønne passer bare så fint sammen.
Forresten lækker header du har fået, skal det billede ikke scrappes?
Min fætters lille pige på 3 år, er i Beijing også blevet vaccineret, men har altså fået influenza A alligevel. Hun er nu ikke så berørt at det og tuller rundt derhjemme alligevel :)

Gitte sagde ...

Mums hvor ser det utrolig lækkert ud. Uhmmm er der noget bedre en hjemmebag.:) Nu vil jeg altså ud og få købt en ny køkkenmaskine:)
Hi hi grisearm...hvor godt han tager det sådan....hi hi jeg kan lige se filmen for mig......*ggg*

Det LO er utrolig flot. Lækker opsætning.
Vi snakkes ved :)
Du må ha' en rigtig skøn weekend.