søndag den 15. november 2009

Hygge og slappe weekend.

er nemlig lige hvad det har været :-)
Fredag tog Nikolai og Klaus til Ålborg for at spille elhockey. Tobias var sløj og vi lå derfor i hver sin sofa og så tv og nød freden:-)
Lørdag gik med rengøring og planen var at scrappe. Min søster kom forbi ved 12 tiden, et kort kig, og ja hun kørte igen kl. 18.00. Vi hyggede og fik et glas vin, elsker at være sammen med min søster, og sikke vi kan snakke....
Lørdag aften kom Niko og Klaus hjem ved 22 tiden, de var trætte, men havde haft en god tur til det jyske..
Idag har min svigerinde og hendes børn været her, hygge og en lang gåtur, dejligt.
Tobias er frisk igen, og er klar til skole imorgen. Han har været hjemme siden onsdag, er nu feber fri og klar til en ny uge.
Skønt med en weekend, hvor vi bare har hygget, snakket, slappet og været sammen. Næste weekend bliver straks en anden historie. .. Tobias skal holde fødselsdag, så der kommer 26 mennesker til brunch søndag..
Nå, har lidt scap:
Dette LO startede jeg på til SAM, dejligt igen at bruge snefnug, er fjollet med dem...



Dette LO er lavet i løbet af ugen, er et billed fra sidste år i Sverige. Tobias havde fået elge på hjernen, og da vil ikke mødte nogen i naturen måtte vi i en elgpark og opleve dem meget tæt på:-)





Nu er der Forbrydelsen og den er bare SÅ spændende denne gang.

Fortsat god søndag og god uge:-)

9 kommentarer:

Heidi sagde ...

nøjjjj hvor lyder det til at ha været en SKØNNNNNNNN weekend ;o) Der er intet så skønt som hygge med dem der står en nær :o)

Lækker loér du har lavet - er vild med sne loét fed opsætning og skønt billede

Rigtig god fornøjelse med forbrydelsen - jeg har desværre ikk fået set for er som regl på job søndag :o/

Pia sagde ...

gosh sååå flotte layout , det blå ser forrygende ud

Karina Beck sagde ...

To flotte LOer. Jeg synes også at det blå er fantastisk. Flot blå farve til det lækre snebillede.

Charlotte sagde ...

Lækre layouts - den med kulde og sne er så flot i farverne!! :0) Dejlig udsigt i har.
Godt din dreng er rask igen. Her ligger ældste søn og er sløj. Jeg har fri og havde andre planer end sygt barn.... men sådan er der jo bare nogen gange.
Det lyder til jeres weekend har været dejligt afslappende.
God ny uge til dig.

Anonym sagde ...

Skønt med sådan en weekend! Jeg nåede da lige at sige hej til din niece, da jeg susede igennem hovedgaden i går :O) Skønne layouts...ja er der nogen der er vild med snefnug, så er det DIG! Ha en god uge.

Helle Sahl sagde ...

Skønne layouts. Elsker også snefnug. Elsker også elge og rensdyr i alle afskygninger og må da smile til det sidst LO.

God uge til dig

Anne Bente sagde ...

åh..... så utrolig flotte loer du der har lavet,

Conny sagde ...

Hej Maribi
Jeg kan godt være lidt misundelig når skriver om dig søster, jeg har kun en brod, det kunne ha været hyggelig, hvis jeg også hade haft en søster. Et par rigtig flotte Lo' du har fået lavet.

Netti sagde ...

Rigtig flotte layouts du har lavet. I min datters klasse manglede der 10 elever i fredags pga influenza. jeg håber at i alle er friske igen :)