søndag den 29. november 2009

Velkommen til julen..

Igår blev der bagt småkager hele dagen, og nu står alle kagedåserne fyldte med dejlige småkager. Spørgsmålet er bare hvor længe de er fyldte, Klaus kan ikke lade dem være og jeg plejer at gemme dem rundt omkring....

Idag har vi lavet adventsdekoration og kalenderlyset er klaret.



Så er julen skudt igang hos os :-)


Lige nu glæder jeg mig til der kommer Forbrydelsen, hvem mon morderen er?????
Nogen gæt??

Vil i hele december måned komme med et dagligt indlæg på bloggen. Det var super hyggeligt sidste år, så det må gentages. Håber rigtig mange er med på den :-)

Fortsat god første advent til alle

OPDATERING: Morderen var altså Strange!!!! Min kollega fik ret, var selv sikker på det ikke var ham:-)

9 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Hvor lyder og ser det julehyggeligt ud hos dig.
Spændende hvad du finder på i julemåneden.
Belal er morderen. Ham har jeg gættet på lige fra starten. Han vimser hele tiden rundt, når det bliver alvorligt.
Hvem tror du det er?

Anne Bente sagde ...

åh.... hvor ser det bare hyggeligt ud, jeg har ikke set et eneste afsnit :)

Heidi sagde ...

Hvor hyggeligt og jeg er bestemt også med på julehygge på bloggen her i december - det var nemlig rigtig hyggeligt sidste år ;o)

Skøn advents i fik lavet og uhmmm hjemme bagt småkager - kan godt forstå de skal gemmes ;o)

ps. jeg er desværre en a de få der ikk fik set ret meget forbrydelse da jeg ofte har været på arbejde om søndagen

Helle Sahl sagde ...

Dejlig adventsdekoration. Glædelig jul til dig.

Charlotte sagde ...

Hvor hyggeligt at du også juler både hjemme og her på bloggen. Rigtig fin adventskrans i har.
Ja, jeg prøver også at blogge hver dag i december, ligesom sidste år. Det var så hyggeligt at følge de forskellige blogs i julemåneden.
... og så må jeg indrømme, at jeg er blandt de få, som IKKE så Forbrydelsen denne gang. Opgav efter 3. afsnit eller deromkring. he he.
Rigtig god ny uge til dig.

Gitte sagde ...

Ej hvor julehyggelig din blog er blevet.:) Hvor er den adventkrans bare smuk.
Jeg glæder mig til at følge din blog her i julemdr.:)
Jeg er ikke kommet igang med at jule endnu, blev lige lagt ned af en forkølse i weekenden :( Men imorgen så kommer jeg igen.;o)
Du må ha' en rigtig skøn juleuge.
Knus

Conny sagde ...

Det er en rigtig flot adventsdekoration du har lavet.Håber du finder et godt sted, at gemme småkager, så du ikke skal igang med at bage igen.Jeg vil også komme med indlæg hver dag i december, jeg synes nemmelig også det er hyggelig,
at se hvordan andre forbereder sig til jul. Vi har også fuldt med forbrydelsen,vi også ind i mellem tænkt på om det kunne Stange.
Kan du have en god dag i morgen.

Margit sagde ...

Rigtig sød adventsdekoration. Og julekager... uhmmmm... så langt er jeg ikke helt endnu... men det er planen at nå dertil... ;o)
Jeg har ikke fulgt Forbrydelsen... lidt for "ulækkker" til mig - efter at have overværet præstens exit i afsnit 3 eller lign.
Ja, her er også klar til jul, og jeg er med på at juleblogge.
Det var så hyggeligt sidste år at besøge tøzer rundt i landet ;o)
Glæder mig til at følge med her også.

Cecilie @ ancema.dk sagde ...

Det er en virkelig lækker adventskrans. Så flot og enkle.

Ja, tænk at det var Strange... Men statsministeren var nu også virkelig en skurk.

Jeg vil glæde mig til at følge med hver dag i december; jeg kom selv sent i gang, men nu samler jeg op og skriver med hver dag.