tirsdag den 13. oktober 2009

Velkommen til efteråret, trods alt.....

Tja, selvom jeg absolut ikke er vild med efterår og vinter, er der vel ikke andet for end at byde det velkommen og trods alt nyde de smukke farver i naturen.Kan se jeg eftrehånden kun laver et indlæg pr måned, det er da for sløvt... Men føler jeg er lidt undskyldt, har den sidste tid manglet hjælper til Nikolai, haft susende travlt på arbejdet, været på 1. del af kursusforløb for visitatorer og sagsbehandlere, holdt fødselsdag og , tja kan ikke komme i tanke om mere lige nu.
Har fået scrappet lidt og her et LO fra sidste gang LaChrissen og jeg scrappede sammen.Er et billed fra Cypern af Klaus og Tobias i poolen. Klaus er ikke den store vandhund, kan ikke svømme, men plasker altid rundt i poolen i sin badering. Tænker altid på ælling fra Bamse og kylling når han går med baderingen om maven...... Familiejoke:-)Nå, knald på farverne denne gang og endnu en af de skønne filtsommerfugle som LaChris har foræret mig, tusind tak for dem søde :-)

Og nu er efterårsferien godt igang. Nikolai er i søndags taget på teenagetræf på Musholm bugt feriecenter. Har ikke hørt en lyd fra ham, men er vel et tegn på at han har det sjovt:-)

Min søster er lige kommet fra Philadelphia, hendes datter studerer derovre. Har fået en lille scrappakke med retur, herligt....

Nå, nu på arbejde nogle timer. Håber I alle får en god dag:-)


9 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

hold op det er et flot lo du der har lavet, lækre lækre farver.

Heidi sagde ...

kender alt for godt det med for lidt tid og alt muligt ander der er kommer først :o)

LÆKKERT lo du har lavet - elsker de farver du har brugt og opsætningen - FLOT

Rigtig god dag til dig

Pia sagde ...

savner sommeren når jeg ser det flotte layout i dejlige farver og så fint pyntet

Conny sagde ...

Hej Maribi
Det godt du er på igen.Det må også være hårdt, når du mangler hjælp til Nikolai.Det er et rigtig flot Lo' med masse dejlige farver.
kan du have en god aften.

Helle Sahl sagde ...

Skønt ogfarverigt layout man bliver helt glad af her i efteråret, for jeg har det lige som dig. Selv om vi lige så godt kan nyden de positive del af af del, og det synes jeg jeg er god til, så tænker jeg også på at inden vi får set os om er det alligevel blevet forår igen. Tiden går jo hurtigere og hurtigere :o)

Ha´ en god uge

Tilte sagde ...

Skønt at se noget lyserødt på et "drenge-LO" ;o) Ser godt ud med alle de klare flotte farver ;o)

Charlotte sagde ...

Skønt, sommerligt og dejligt med de pang-farver. Billedet er da for herligt. :-)
Åhh - du har haft travlt, forstår da godt du ikke har tid til fritidssyslerne netop nu.
Jeg ønsker dig en rigtig dejlig weekend.

Karina Beck sagde ...

Sikke et dejligt ferielayout. Flot sat op.

Gitte sagde ...

Et super flot LO du har lavet. Skønne farver. Ja nogen gange kan tiden løbe fra en kender det udemærket godt.:) Hm jeg kom lige til at tænke på en lille ting; Ringer teenager drenge ikke kun hjem når de mangler penge??....;o)