søndag den 18. oktober 2009

Sol- sol- sol....

bliver helt blændet af det dejlige efterårssolskin, men iiiih hvor er det skønt:-)

Så er den efterårsferie billigt til salg, der er lang vej til juleferien, men det går nok....

Idag er der stille i huset, Klaus pusler rundt, Nikolai spiller og Tobias er taget til en legekammerat. Og hvad skal jeg dog finde på?????? Jo, nu ved jeg det.... Tager til LaChrissen og scrapper løs:-) God ide ikk??

Skal lige pakke alle mine ting og sager, så afsted.

I får lige endnu et Rom LO, meget anderledes fra min hånd,er bare ikke god til eller vild med blomster....hi hi



Fortsat god søndag til alle :-)

8 kommentarer:

Conny sagde ...

Tro du nu ikke det er bedre i fik lidt frisk luft dig og La Chris i stedet for at scarppe.Om lidt tager Poul og jeg en tur i skoven. Et rigtig flot LO'fra Rom.
Glæder mig til se hvad i få lavet.

Betina Olesen sagde ...

Et dejligt enkelt LO, med en skøn opstilling... kender kun alt for godt det med blomster... kæmper stadig endnu ;-)

Karina Beck sagde ...

Flot Rom LO. Det går da fint med at bruge blomster. God scrappelyst.

Anonym sagde ...

Et daaaaajligt LO fra det skønne Roma!!! Fin detalje med stofkanten omkring journalingen. Og jeg gider ikke gå tur....jeg vil scrappe :O)

Anne Bente sagde ...

hold da helt op hvor er det bare super flot.

Pia sagde ...

sååå flot, lækre farver og så stilligt og fint

Heidi sagde ...

flot og enkelt lo :o)

Håber i havde en rigtig skønt scrap dag og så enda i sol ;o)

Rigtig god uge til dig

Charlotte sagde ...

Altså ... du kan da sagtens bruge blomster. Det ser godt ud på dette LO, at de er placeret nede i hjørnet.
Flot indgangsparti - noget anderledes - men flot!! Baggrundsarket du har brugt er super lækkert!
Jeg ønsker dig en GOD weekend.