søndag den 25. oktober 2009

Fart på mod julen....

ja, ja ved godt det ikke er jul endnu, men glæder mig i år:-) Vi skal dog liiige holde Tobias' fødselsdag i november før julen flytter ind hos os.

Sikke et surt vejr, det er som om tågen kommer nærmere og nærmere, er derfor jeg ikke kan lide efteråret, vil hellere have noget sne og klart vejr...

Ikke mere brok herfra blot et LO lavet i sidste weekend. Er første gang jeg laver et rundt LO uden baggrúnds karton. Men intet passede, og er blevet rigtig glad for det.
Papiret er Crate paper, var med i den pakke jeg fik fra USA .



Håber I alle får en god søndag og er friske til at kaste Jer over den nye uge:-)


8 kommentarer:

Pia sagde ...

hvor er det et smukt layout, skønne farver

Heidi sagde ...

Suk ja gider altså heller ikk det her vejr - frostvejr det er meget skønner og så plejer solen jo også at være fremme :o)

Skønttttt lo og SÅ godt et billede af Jer to

Også rigtig god søndag til dig

Anonym sagde ...

Tillykke med dit første runde LO :O) Det blev smadder godt...fede farver og det dejligt foto. Selv er jeg jo en efterårspige...men kan nu også helst li når vejret er klart. Men Marianne, vi kan jo ikke få det hele, vel! Nu har jeg printet fotos klar til SAM...så mangler jeg liiige at rydde op i alle sagerne!

Charlotte sagde ...

Arj - hvor er det flot! Flot opsætning og det runde ser godt ud. Og så synes jeg din pynt er FED.
Super godt billede af dig og sønnike.
Ja, efteråret er ikke helt rart når det er så gråt, råt og man føler himlen trykker sig ned om en - men andre dage er jo så smukke med solskin!
Her glæder vi os også afsindigt meget til jul!! :0)
Rigtig god søndag til dig.

Conny sagde ...

Jeg synes også vejret er rigtig træls, som man siger på jysk.Det er et rigtig flot LO'du har fået lavet.

Karina Beck sagde ...

Det er et flot layout og et dejligt billed af jer.

Helle Sahl sagde ...

Dejligt Lo og jeg er vild med måden du får pyntet "uden for"

Håber du får en god uge.

Lise sagde ...

Tak for besøget på min blog :-)
Det er nogle rigtig flotte ting du laver. Jeg er vild med dit runde LO og det ville næsten være synd at komme baggrundspapir på.