fredag den 30. oktober 2009

Weekend - Fødselsdag - SAM....

Super skønt det er fredag, troede aldrig den kom...

Klaus har fødselsdag idag, så jeg har være ti køkkenet og lave flæskesteg med kartofler og sovs. Er mandens livret, så hvad gør man ikke :-) Kunne ikke finde på en gave til ham, så det blev til et weekendophold , bare os 2 :-) Må nok vente til januar, men så er der noget at glæde sig til...


Ellers står den på SAM i weekenden. Glæder mig vildt til en hel weekend med scrap, shopping og snak...

Alle ting er pakket og det samme forlyder fra Lachrissen, så vi er klar til afgang imorgen kl .8.00.

Har for lidt tid siden lavet disse to meget blå og grønne LO's. Begge med billeder fra Sverige sidste år.





Nu vil jeg hygge lidt om familien, drengene glæder sig vist til lagkage og var, kakao:-)
God weekend til jer alle:-)

8 kommentarer:

Karina Beck sagde ...

Der er virkelig dømt hygge på de her layouts! Jeg synes, at papiret er lækkert og har selv pakket det ned til SAM
Vi ses i morgen.

Conny sagde ...

Et forsinket tillykke med Klaus. Et par flotte layout.Håber i rigtig har hygget jer til weekend scarp.

Kirsten sagde ...

WOW for nogle fede LO'er du laver. Er vild med de friske farver, de passer lige til sådan et par "drenge"-LO'er - og så er det jo nogle kanon billeder :-)
Tillykke med manden for øvrigt ;-)

Anonym sagde ...

super skønne layouts...kække farver, Maribi :O) Tak for 2 hyggelige dage i Roskilde Hallen...vi ser jo allerede frem til ScrapN'Dream :O)

Netti sagde ...

Jeg er ikke eet sekund i tvivl om at i to har hygget jer til SAM og at i har snakket og shoppet en del, men om i har nået og scrappe er jeg lidt mere i tvivl om.
Tillykke med din mand. Jeg er nu også helt vild med flæskesteg så jeg er lidt misundelig, men også kun lidt for vi fik engelsk bøf :)

Charlotte sagde ...

Ihh - sikke nogle skønne, farverige layouts. Herligt som du har brugt flere pins på det første layout - det ser godt ud de er samlet til en lille "buket".
Heldige du, at du var til SAM - jeg havde jo IGEN!! arb.weekend.
Jeg håber i hvert fald i hyggede jer en masse.

Betina Olesen sagde ...

Super skønne LO'er, fedt at se hvordan du har fået udnyttet papiret, og alligevel så forskellig. Er vild med opsætningen på det med den store cirkel, super flot.

Håber at i har haft en fantastisk dag på SAM.

Gitte sagde ...

Et lidt forsinket tillykke med manden. :)
Hvor var det super hyggelig at hilse på dig i søndags.:)

Det er 2 super lækre drengeLO. Kanon fede detaljer.
De må liftes.:)
Du må ha' en rigtig god uge. :)