mandag den 14. september 2009

Hul på bylden...

Puha, hårdt at starte efter ferien... Nå, ja nu er det vel allerde mange uger siden, men det har været en sej start.

Vores ferie på Cypern gik strålende, totalt lækkert hotel, 42 grader i skyggen og lige ned til det blå hav. Vi havde for første gang bestilt alle inclusive på hotellet, mad 5 gange om dagen og frit slag på alle drikkevarer. Fik prøvet nogle herlige drinks:-) og ungerne fik spist en masse slush ice og is.

Ungerne hyggede, var i poolen 6 timer hver dag og spillede kort og spiste is for resten. Der var en rampe i poolen, så vi kørte Nikos stol ud i vandet og "tippede" ham i, genialt.

Her en lille collage fra ferien



Vi var ikke ude at se så meget, men slappede af og nød at være hjemmefra. Vi er jo en hel grupperejse med os fire, et bonus barn og to hjælpere, flere troede at de alle var vores børn,hi hi.

Har hele sommeren lidt af scrapblokering,men har nu bare nydt sommeren og tænkt at det nok kom igen efter ferien. Men nej, har ganske enkelt ikke kunnet få nogen billeder eller papir til at ligne noget, har revet mig godt i håret.... Tiden har også været knap, så det ene med det andet.
Meeen i lørdags gik der hul på bylden..... LaChrissen var her til midnatsscrap og tænk jeg fik lavet 2LO's, og jeg er endda rigtig glad for dem HURRA.
Klaus var til gammel klassefest, Nikolai holdt LAN aften, Tobias nussede rundt og hyggede, så vi havde hele stuen for os selv. Der blev klippet og klistret og skrålet igennem på en masse gamle diskohits. Vi var da rørende enige om at vi synger SÅ godt:-)
Her det ene LO. Var egentlig igang med at finde papir til et biled fra Cypern, da jeg opdagede dette skønne papir. Syntes det passer perfekt til de to billeder fra Forum Romanum,viser restene af vestalindernes palads, hvor de skønne jomfruer bevogtede vestals ild. De havde alle aflagt kyskhedsløfte og straffen hvis den blev brudt, var levende begravelse i en krypt!


Nå, det blev et langt indlæg:-) Vil nu tage på en blogrundfart og kigge på alle jeres skønne kreative indslag.
Fortsat god dag fra mig til jer.

10 kommentarer:

Pia sagde ...

super flot layout i dejlige farver. Pine punchen har jeg købt hos Gitte hobbyboden eller unik scrap tror jeg , har købt den for et år siden og der har været meget i indkøbskurven siden så svært at huske

Karina Beck sagde ...

Dejligt layout, du har lavet.
Den ferie lyder som ligepræcis det en ferie går ud på, at slappe af og få god mad og drikke ; )
Ps Jeg har købt min pine punch i hobbyboden ; )

Charlotte sagde ...

Dejligt at høre i har haft en god ferie både på Cypern og hjemme. Flot lille billedcollage - ser skønt ud! :-)
Ihhhh - de billeder på dit layout er utroligt smukke, men sikke en historie der ligger bag... *gisp*!
Flot valg af papir og farver og dejligt at se du er kommet igang med at scrappe igen.
Rigtig god uge til dig fra mig.

Netti sagde ...

D lyder til at i har haft en rigtig dejlig ferie..og det er da vigtigere at slappe af end at se en masse :)
God lachrissen kunne få dig igang igen, for det er da et vildt lækkert layout du har lavet.

Conny sagde ...

Det lyder som en super skøn ferie hvor i rigtig har slappet af,det må være dejlig når i har en travl hverdag .Det godt du har fået lysten til scrap igen, et rigtig flot Lo'

Anonym sagde ...

Åhhh det blev et daaaaajligt LO! Og tak for en hyggelig hyggestund:O)

Betina Olesen sagde ...

Hejsa.... Hvor dejligt at både og se og høre fra dig igen..

Du har da lagt flot ud med et skønt LO, der bare oser at stemning, sommer og ferie.

Knuz

Cowgirl sagde ...

Du har helt ret de farver passer bare godt sammen - skønt LO og skøn ferie ser det ud til at have været - dejligt for jer alle at komme væk hjemmefra. Kommer du/I også væk hjemmefra den 3. okt. til Convention ??? Jeg skal på kursus igen hos Christiane - det var bare så godt sidste gang. Hils discodronningen LaChris med de fjollede tænder.

Gitte sagde ...

Ih det lyder til at I havde en dejlig ferie. Det er bare så skønt når det eneste man nærmest når, er slappe, spise og solbade ved poolen.:) skønne billeder.:)
Et rigtig flot LO.:)

Gitte sagde ...

Hej:)jeg satser på komme forbi SAM søndag og kigger. For jeg skal til Halloweencrop hos Dreampapers. Det havde jeg meldt mig til før de flyttede datoen for SAM. Men jeg håber at jeg kommer,så jeg lige kan nå at hilse på dig. :)
Du må ha' en rigtig god uge :)