mandag den 6. oktober 2008

Lift.. og flyvende start...

Puha, sikke en start på ugen... Kursus fra 8-13, møde fra 13-14, og ja resten af dagen prøve at ekspedere alle de sedler der lå da jeg landede på min pind kl. 14.10 med en rugbrøds mad i hånden.... Nå, kan da kun blive bedre som ugen skrider frem:-)
Har i weekenden lavet et LO, som er liftet fra Lachrissen. Er blevet helt glad for den rive ting....
Billederne er fra Nikolais sommerlejr med muskelsvindfonden. Er bare så fedt med alle de gode oplevelser de giver børnene. Nikolai kommer hvert år hjem, og er "vokset", nyder totalt at prøve ting moderen ikke er så vild med..... Nå, joke, han må det hele, bare jeg ikke skal kigge på. Næste år er det vist svævefly:-)
Billedet taget i dårligt lys, men pyt.

Fortsat god dag til dig fra mig.-)

7 kommentarer:

Pia sagde ...

Et rigtig flot lo, flot opsætning og farver. En gut der lyser af glæde over at sidde i nimbus

Anne Bente sagde ...

lækker , lækker lo, og flotte farver.

Anonym sagde ...

Tju hej hvor er det flot ! Fedt at du har kombineret noget så råt som Nimbus...sammen med blomsterpapir...det ser skide godt ud ! Ja, vi er sørme da blevet glade for det dér Heidi Swapp rivejern :O)

Mia sagde ...

Smukt LO..den opsætning skal jeg vist have liftet!!! Og hvor er det FEDT at han får sådan nogle oplevelser!

Charlotte sagde ...

Lækkert LO! Jeg er vild med farverne - det ser rigtigt godt ud. Og den der rivetingest, den har jeg også ... og sikke den sviner!! ;-) he he!
Nydelig opsætning og flot blev det med den gammeldags dymo!

Conny sagde ...

Super flot LO" det er da dejligt han får så mange oplevelser, så du kigge den anden, når det bliver lidt for vildt.

Betina Olesen sagde ...

Seje oplevelser til seje fyre....sådan hænger det vel sammen:-)

Et lækkert LO du har kreeret, kan rigtig godt lide opstillingen, især de runde billeder gør det...

Hygge fra Betina