mandag den 29. september 2008

Update...

ja ja, ved godt det er længe siden sidst:-)
Hvad er der sket siden sidst:
1)Fik flere skønne gaver, gammeldags dymo (gæt af hvem??), tørklæde, saftmaskine, penge, hovedpude og parfumer, tusind tak til alle.
2) travlt på arbejde, men fortsat glad for det nye.
3)Min kære mand bliver 40 i oktober, og han har hele tiden sagt at han ikke ville holde fest. Pludselig vil den gerne holde en "lille" reception".... Det har lige nu udviklet sig til, at der er inviteret ca 50 mennesker. Kræver lidt planlægning, og ikke mindst..hvor skal de være i vores stue??? Hmmm.
4)Har ikke fået scrappet meget, føler bare ikke der er timer i døgnet til det lige pt.
5) købt ny mobil, og må erkende den er langt over mit forståelses niveau...hi hi

Lige et par LO, for lidt har jeg lavet:-)
Begge af Tobias, det ene fra sidste år da vi var i jylland. Sjovt var der ved vandet, men fisk fangede vi ikke mange af, kun denne lille størrelse og krabber...
Det andet er taget for nylig, og tobias kan bare ikke lide det billed.. Jeg er helt fjollet med det i den sort/hvide version.



6 kommentarer:

Anne Bente sagde ...

ejjj hvor er det nogen total lækr loer, især det nederste er jeg vild med.

Kreateten sagde ...

Det var dog nogle forfærdelig lækre LO's!

Er især vild med det øverste, opsætningen er virkelig god, det møsterpapir kræver det!
Fede bogstaver du har lavet overskriften af!...(dem må jeg vist hellere få skaffet mig nogle af)

Tak for kommentaren på min blog!

Anonym sagde ...

Uhhhh hvor er det bare GODT det blå !!!! Det ser fedt ud med den store pil. Også LOet med Tubbes hadefoto er rigtig godt...lækkert enkelt...det scalloped papir behøver heller ikke særlig meget tilbehør..og billedet i sig selv er så sigende...FLOT FLOT !

Betina Olesen sagde ...

Nå, det var godt at det hjalp med et lille puf.... he he he...

Ja, mænd de er ski ikke til at stole på.... kender det show der fra min egen..... grrrrr...

Skønne LO's begge, men sønnens hadefoto er da suverænt... og sikke en opsætning... jeg synes det er vildt modigt, jeg har ikke turdet endnu selv....sejt...

Hygge fra Betina, der synes at i ikke kan være det bekendt, at vi ikke ses på lørdag ;-)

Karina Beck sagde ...

Dejlige Loer, du har lavet. Flotte opsætninger.

Heidi sagde ...

super skønne LOer og skønne farver ;O)